  • Data: 2020-04-17 15:59:49
    Temat: Re: Nie mogę uruchomić silnika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 17.04.2020 o 15:30, Maniak pisze:

    >Pewnie, wszystko na pożyczkach, bo szkoda wydać
    >pięćdziesiąt złotych na automagiczny prostownik
    >z Lidla, czy innej Biedronki. Dziad zawsze będzie
    >dziadem, który miast od razy naładować akumulator
    >w opisanej sytuacji - albo kupić nowy - będzie
    >jęczał na forach, jak to drutem naprawić.

    Ten automagiczny ma wade - nie naladuje aku mocno rozladowanego.
    Wiec trzeba miec dwa.

    No i ostanio w Biedronce nie widzialem, w Lidlu tez chyba nie - ale tu
    masz racje, bylo nie dziadowac, tylko kupic jak byly.
    Ale po co, skoro do tej pory nigdy mu nie byl potrzebny :-)

    No i dzis kupic ... w Lidlu moze nie byc, a do Tesco moze miec daleko.
    I kolejki dlugie, i czas dla emeryta ...

    J.