  • Data: 2017-03-13 19:39:07
    Temat: Re: Nie mogę jeździć do PSZOKów...
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze tak:

    > Wywożę ostatnio z chałupy wory z plastikiem, papierem i innym
    > dobrem gromadzonym miesiącami. W PSZOKu jest osobny kontener
    > z elektroodpadami, za każdym razem jakoś buty niosą mnie w jego
    > okolice i zapuszczam żurawia. Czego tam nie ma, serce się kraje
    > jak człek patrzy na ten stos sprzętu. Ale nie biorę nic,
    > kobita by mnie ukatrupiła :>
    > Ale żal.
    >
    > L.

    Wiesz co ja przeżywam w Anglii jak rano ide do pracy?
    Serce się kraje. Ale nie biorę nic do domu. Mieszkam z normalsami,
    królami relaksu. Wielki smartfon, piwo, grill i rżeć z dziewuchami.
    Wygoniliby mnie z domu.

    A w pracy jakie kable mam. Mózg się lasuje. Same grube i kolorowe
    linki. Kolory jakie dusza zapragnie. Ale nie biorę odpadów do domu.
    Bo pomyśleliby najpierw że wariat, potem że złodziej a na końcu że
    majsterkowicz.

    Już chyba nie skończę mojego monster zasilacza. Jak się zacznie dużo
    zariabiać to optyka się zmienia :(

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.