-
1. Data: 2012-08-31 18:44:20
Temat: Nie mamy pańskiego płaszcza...
Od: <1...@1...invalid>
W lewej ręce trzymam polisę z dnia 2012.07.21 nr BBBBBBB, okres
ubezpieczenia od 2012.08.06 00:00 do 2013.08.05 24:00 -- kontynuacja polisy
nr AAAAAAA ważnej do 2012.08.05 24:00 (OC+AC) -- za pojazd X, opłacona
przelewem 2012.07.23
W prawej ręce trzymam wyjętą dzisiaj ze skrzynki polisę nr CCCCCCC,
kontynuacja umowy potwierdzonej polisą nr AAAAAAA -- za ten sam pojazd X, z
tymi samymi od-do, z dołączonym słowem wstępnym datowanym na 2012.08.23:
"[...] dobiegło końca Pana ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu [...]
Miło mi powiadomić, że umowa ta zostaje automatycznie wznowiona"
<https://zapytania.oi.ufg.pl/SASStoredProcess/guest?
with=zpp1> zwraca numer
CCCCCCC.
Pierwszy telefon na infolinię zakończony wnioskiem jak w temacie...
Aha, w pakiecie OC wyszło 363PLN, w tym "automatycznie wznowionym" 443PLN
W sumie po drugim telefonie na infolinię wyszło mi, że może już dość
dzwonienia, i jeśli nie będzie zdarzenia z AC, to za rok poproszę o zwrot
odpowiedniej kwoty ;-)
Siarczysty $a dla TU -- za rok na pewno się pożegnamy.
CROSS: pl.pregierz,pl.misc.samochody
FUT: pl.misc.samochody
--
'Tom N'
-
2. Data: 2012-09-20 19:37:50
Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-08-31 18:44, 1...@1...invalid pisze:
> W lewej ręce trzymam polisę z dnia 2012.07.21 nr BBBBBBB, okres
> ubezpieczenia od 2012.08.06 00:00 do 2013.08.05 24:00 -- kontynuacja polisy
> nr AAAAAAA ważnej do 2012.08.05 24:00 (OC+AC) -- za pojazd X, opłacona
> przelewem 2012.07.23
> W prawej ręce trzymam wyjętą dzisiaj ze skrzynki polisę nr CCCCCCC,
> kontynuacja umowy potwierdzonej polisą nr AAAAAAA -- za ten sam pojazd X, z
> tymi samymi od-do, z dołączonym słowem wstępnym datowanym na 2012.08.23:
> "[...] dobiegło końca Pana ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu [...]
> Miło mi powiadomić, że umowa ta zostaje automatycznie wznowiona"
>
> <https://zapytania.oi.ufg.pl/SASStoredProcess/guest?
with=zpp1> zwraca numer
> CCCCCCC.
Taki lajf - ciesz się, że w UFG masz potwierdzenie zawarcia umowy :)
Zdaje się, że mało kto to sprawdza, a później się okazuje, że w UFG
danych nie ma...
> Pierwszy telefon na infolinię zakończony wnioskiem jak w temacie...
>
> Aha, w pakiecie OC wyszło 363PLN, w tym "automatycznie wznowionym" 443PLN
Promocja :)
> W sumie po drugim telefonie na infolinię wyszło mi, że może już dość
> dzwonienia, i jeśli nie będzie zdarzenia z AC, to za rok poproszę o zwrot
> odpowiedniej kwoty ;-)
>
> Siarczysty $a dla TU -- za rok na pewno się pożegnamy.
Ja to zrobiłem po wielu latach w zeszłym roku i na początku bieżącego.
Zdaje się, że mbankowy assistance jest nie gorszy niż pakiet platynowy
w ... :)
-
3. Data: 2012-09-20 19:57:00
Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
Od: <7...@6...195700.invalid> (Tom N)
Artur Maśląg w
<news:505b5474$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>:
> W dniu 2012-08-31 18:44, 1...@1...invalid pisze:
>> W lewej ręce trzymam polisę z dnia 2012.07.21 nr BBBBBBB, okres
>> ubezpieczenia od 2012.08.06 00:00 do 2013.08.05 24:00 -- kontynuacja polisy
>> nr AAAAAAA ważnej do 2012.08.05 24:00 (OC+AC) -- za pojazd X, opłacona
>> przelewem 2012.07.23
>> W prawej ręce trzymam wyjętą dzisiaj ze skrzynki polisę nr CCCCCCC,
>> kontynuacja umowy potwierdzonej polisą nr AAAAAAA -- za ten sam pojazd X, z
>> tymi samymi od-do, z dołączonym słowem wstępnym datowanym na 2012.08.23:
>> "[...] dobiegło końca Pana ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu [...]
>> Miło mi powiadomić, że umowa ta zostaje automatycznie wznowiona"
>> <https://zapytania.oi.ufg.pl/SASStoredProcess/guest?
with=zpp1> zwraca numer
>> CCCCCCC.
> Taki lajf - ciesz się, że w UFG masz potwierdzenie zawarcia umowy :)
Teraz mam dwie. <http://i45.tinypic.com/fejx54.jpg>
Jak ewentualny poszkodowany źle numerek wybierze... :D
--
'Tom N'
-
4. Data: 2012-09-20 20:28:03
Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
Od: gobo <g...@p...onet.pl>
Ja też mam dwie w systemie - obie polisy z Liberty Direct, obie mają
różne numery. Jutro zadzwonię, by dowiedzieć się o co chodzi. Twój post
był inspiracją do sprawdzenia swoich danych.
Piotr
-
5. Data: 2012-09-20 20:35:25
Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
Od: gobo <g...@p...onet.pl>
Zrobiłem zrzut:
www.niepowtarzalna.pl/piotr/smieci/sonata.jpg
Nie mam pojęcia o co chodzi:)
Piotr
-
6. Data: 2012-09-20 20:41:16
Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
Od: <4...@3...204116.invalid> (Tom N)
gobo w
<news:505b6030$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>:
> Ja też mam dwie w systemie - obie polisy z Liberty Direct, obie mają
> różne numery. Jutro zadzwonię, by dowiedzieć się o co chodzi. Twój post
> był inspiracją do sprawdzenia swoich danych.
Dzwoń do TU, bo UFG prezentuje to co mu TU podeślą, chociaż właśnie
sprawdziłem na ekoncie i teraz jest już jedna widoczna, ta na która mam kwit
(tydzień temu były obie, obie ze statusem opłacone, w tym jedna z gwarancją
na 0PLN :D ).
A konsultanty z Sopockiej się nie odezwały -- numerek zgłoszenia znajdę to
jeszcze zadzwonię...
--
'Tom N'
-
7. Data: 2012-09-20 20:53:56
Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-09-20 19:57, (Tom N) pisze:
> Artur Maśląg w
(...)
>> Taki lajf - ciesz się, że w UFG masz potwierdzenie zawarcia umowy :)
>
> Teraz mam dwie. <http://i45.tinypic.com/fejx54.jpg>
To ciesz się, że tak jest - Hestia sprawnie i szybko dane przesyła do
UFG.
> Jak ewentualny poszkodowany źle numerek wybierze... :D
Źle nie będzie - ani dla niego, ani dla Ciebie.
-
8. Data: 2012-09-20 22:25:58
Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "gobo" napisał w wiadomości grup
>Zrobiłem zrzut:
>www.niepowtarzalna.pl/piotr/smieci/sonata.jpg
>Nie mam pojęcia o co chodzi:)
Prowizja od zawarcia polisy ?
U mnie bylo podobnie "platnosc za pana polise sie nie udala,
zalozylismy druga, prosze zaplacic".
Platnosc sie jednak udala, i musieli zwracac ..
J.