  • 11. Data: 2022-08-24 01:31:02
    Temat: Re: Nie mam czasu poszukać ale może ktoś szukał
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.08.2022 o 00:19, ii pisze:

    > Sytuacja zmuszała mnie do niego i powiem prawdę: żaden się nie jebnął.
    Mi jebły wszystkie Sąmsungi. Jeden zdech na głośnik (S-5, S-6) a potem
    na wyświetlacz i baterię. Następny "7" zdech na czujnik zbliżeniowy,
    czujnik żyro i głośnik/bateria. Ostatni zdech na głosnik/batreia i szyba
    po obu stronach S-8 (porażka jakaś) Właśnie kupiłem OPPO Reno7. Pasi.
    Nizeawielki i niezamały, akurat. 6/128 bez 5G/GSM bonachuj mi to teraz
    poczebne w Play? Cena niezawielka ale UWAGA...ostatnie Xiaomi mają ostro
    wypalany OLED, którego nie ma wypalanego w OPPO :]... Zobaczymy za 2
    lata :) Oppo niema nocza, oczko selfi na boku, nie ssie jak Xiaomi
    gupimi apkami/pułka wyżej. Polecam :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2022-08-24 21:44:30
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > wypalany OLED, którego nie ma wypalanego w OPPO :]... Zobaczymy za 2
    > lata :) Oppo niema nocza, oczko selfi na boku, nie ssie jak Xiaomi

    To w końcu zdech czy jebnął?

  • 13. Data: 2022-08-24 23:22:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.08.2022 o 21:44, ii pisze:

    > To w końcu zdech czy jebnął?

    Zdech czy jebnął, jeden chuj przecież :>

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2022-08-25 17:57:13
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Zdech czy jebnął, jeden chuj przecież :>

    Mi jebnął na zol a zdechła bateria :-)