-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Nie ma końca durnemu stopu na zielonej strzałce
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <rfeum6$1k4s$1@gioia.aioe.org>
<5f1affa1$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
<5f1b1318$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<5f1b18e3$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
<5f1b2397$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Date: Mon, 27 Jul 2020 12:09:00 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.10.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5f1b2397$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 42
Message-ID: <5f1ea7bf$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 5.184.61.149
X-Trace: 1595844543 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 514 5.184.61.149:13311
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2761
X-Received-Body-CRC: 2088807838
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2681922
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-07-24 o 20:08, Shrek pisze:
> W dniu 24.07.2020 o 19:22, Irokez pisze:
>
>> Z tym właśnie mają pierwszeństwo jest problem u nas co widać nader
>> często na pasach kiedy debile wyprzedzając pojazd stojący i
>> puszczający pieszych.
>
> Dlatego mowię, że kierowców trzeba wziąć za ryje w okolicach przejść.
> Ale jak sam zauważyłeś problemem jest to, że ktoś pierwszeństwa nie
> ustępuje, a nie to, że przejeżdza 10km/h obok strzałki zamiast się
> zatrzymać do zera.
>
>> Więc jak pozwolisz jechać bez zatrzymywania się, to 7109 będzie na
>> pełnej piździe wpadał na strzałce bo nie ma nakazu zatrzymania.
>
> Tak po prawdzie, to i tak zwalniają, bo przecież nie skręcą o 90 stopni
> nawet 30km/h. Więc z tą pełną pizdą bym nie przesadzał. Zresztą co za
> różnica - jak ma przejechać na pełnej piździe to przejedze - przepis o
> zatrzymywaniu się jest martwy.
>
>> Dopóki nie ucywilizuje się jazda u nas do takiej jak za zachodnią a
>> nie wschodnią granicą, bezpieczniej będzie z zatrzymaniem, bo kierowca
>> zwolni chociażby po to, aby zerknąć najpierw czy nie stoją misie.
>> Lepszy taki martwy przepis niż martwy pieszy.
>
> Martwy przepis nic nie wnosi.
Nie dość, że martwy, to jeszcze głupi, bo często się trzeba zatrzymać
przed strzałką, podczas gdy:
- żadnego przejścia nie ma
lub
- z punktu widzenia bezpieczeństwa pieszych wypadałoby się zatrzymać
kilka metrów dalej (czego już tym bardziej nikt nie robi, skoro
zatrzymywał się 5 metrów wcześniej).
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 27.07.20 12:11 Liwiusz
- 27.07.20 12:50 1990
- 27.07.20 22:22 RadoslawF
- 04.08.20 11:56 kk
- 04.08.20 21:58 Kol99
- 04.08.20 21:59 Kol99
- 05.08.20 11:21 Poldek
- 05.08.20 17:46 Kol99
- 05.08.20 17:55 Kol99
- 18.08.20 02:51 kk
- 18.08.20 02:52 kk
- 20.08.20 20:58 Grzexs
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-03-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-03-21 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-21 Re: Co po KK-200? (Przypadki szczególne ponad 15 lat) [Islandzka matka/ministra ustąpiła]