  • 61. Data: 2012-07-30 23:25:20
    Temat: Re: Nie jedź na Hel!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Jul 2012 13:55:37 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Czyste i zimne lub ciepła zupa z glonami :)

    Nie jest tak zle.

    Ale w sumie ... dlaczego w Baltyku zupa z glonami, a w Adriatyku nie ?

    J.

  • 62. Data: 2012-07-31 00:14:52
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-07-30 22:50, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "V-Tec" <v...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > A jaka to część drogi z Helu?
    > 1/4 czy mniej?

    Ale korek robi się tylko przed rondem we władku , reszta trasy jest czysta.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 63. Data: 2012-07-31 01:01:08
    Temat: Re: Nie jedĹş na Hel!
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Cavallino nawija makaron na uszy:

    > A jaka to część drogi z Helu?
    > 1/4 czy mniej?

    Nie wiem ile procentowo, ale ok 10km...w tygodniu mialem okazje stac
    podczas opadow deszczu...czas "przejazdu" podobny-dane Witka potwierdzam
    :\

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 64. Data: 2012-07-31 01:06:19
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak megrims nawija makaron na uszy:

    > A co fajnego jest na tym całym Helu?

    Proste k*wa - masz zatoke do plywania i morze do plackowania na
    piachu...w obie strony nieprzyzwoicie blisko...
    Sam Hel jest do dupy, ale wichury po drodze jak najbardziej OK. Ja
    jezdze do Kuznicy-Syberii i mam wszystko: 1 spozywczak, 1 smazalnia i w
    chuj piachu na czystej, niezakiepowanej plazy:
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/SI_AuHDKfnH2Bb
    LPxa4kw_
    0uZuxx7oAkIWb3UX3Ao5k

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 65. Data: 2012-07-31 07:38:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...de> napisał w wiadomości grup

    > Ale korek robi się tylko przed rondem we władku , reszta trasy jest
    > czysta.

    No chyba, że jest megakorek, wtedy pewnie stoi cała trasa.

  • 66. Data: 2012-07-31 08:47:20
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > No chyba, że jest megakorek, wtedy pewnie stoi cała trasa.

    Od paru lat jeżdżę w tamte rejony i raz tylko stałem ok 1.30-2h i to nie
    dłużej niż 30min stania przed rondem.
    Może miałem farta a może opowieści górali są lekko wypaczone :) rok temu jak
    wracałem do domu w środku sezonu to stałem całe 15min do ronda .. najdłużej
    było dwa lata temu i wtedy akurat trafiłem na taki korek. Obecnie brat
    siedzi w Pucku i znam sytuację na bieżąco jeśli chodzi o korki itp. ja
    wybieram się w drugiej połowie sierpnia to zweryfikuję to na miejscu.

  • 67. Data: 2012-07-31 08:49:37
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-07-30 23:25, J.F. pisze:

    > Ale w sumie ... dlaczego w Baltyku zupa z glonami, a w Adriatyku nie ?

    Dużo nawozów z pól i małe zasolenie?

  • 68. Data: 2012-07-31 08:50:01
    Temat: Re: Nie jedz na Hel!
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > Nie, no pewnie że zamawiane pół roku wcześniej też będą tanie.
    > Ale te tanie znikają jako pierwsze, potem w necie zostaje sama drożyzna.

    Tak z ciekawości gdzie szukasz kwater ?? może za rok się wybiorę, wszystko
    zależy czy bratu będzie się chciało jechać bo samemu z dzieckiem mi się nie
    chce no i chyba się nie opłaca :)

  • 69. Data: 2012-07-31 09:39:32
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Chris nabazgrał(a):

    > Obecnie brat siedzi w Pucku i znam sytuację na bieżąco jeśli chodzi o
    > korki itp.

    Informacja z przed 10min ... korki są i to podobno nie małe właśnie w
    okolicach ronda, czasy stania zależą od farta od 30 min do 3h ...

  • 70. Data: 2012-07-31 10:28:12
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-07-31 08:50, Chris pisze:

    > Tak z ciekawości gdzie szukasz kwater ??

    http://www.apartmani-hrvatska.com
    http://www.adriatic.hr
    http://gdjenamore.com

    + w google apartmani i nazwa miejscowości

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm