  • Data: 2011-02-18 14:32:33
    Temat: Re: Nie gry?? LEDów
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 18.02.2011 12:52, schrieb J.F.:

    > Dyrektora mieliscie do d*, albo bardzo dobrego.
    >
    > Maturzysta .. co wy Sokolowski, chcecie byc do matury nie dopuszczeni?
    > Wojsko juz na takich czeka. wiec ruki po szwam, sztandar w garsc, i
    > zebym widzial radosc na waszym obliczu :-)

    A nie, to się robiło. Za liceum pamiętam mój przemarsz przed trybuną z
    nierobami z kiełbasą w jednej łapie i bułką w drugiej. Za mną czoło
    pochodu. Filmujący pochód dla TVP chcieli mnie zabić. A na polibudzie we
    Wrocławiu przemaszerowaliśmy ze sztandarami i flagami biało-czerwonymi
    (czerwone poszły w plener) tańcząc i wrzeszcząc "hej WKS!", a zamiast
    napisu POLITECHNIKA z oddzielnych liter stało PELIKAN. Wesoło było

    Waldek