    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nie cierpię jak Microsoft wie lepiej
    Date: Fri, 21 Mar 2014 10:43:39 +0100

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:532b7ead$0$2241$65785112@news.neostrada.pl...

    > A jak wstawi zamiast spacji myślnik, podkreślnik, kropkę?

    To pewnie mogę zrobić, ale chyba muszę to ręcznie w wielu kontaktach.
    Nie wykluczam, że jak ręcznie powpisuję ze spacjami to też będzie OK (na
    najbliższe dwa lata do następnych przenosin).

    > W Androidzie nie jest wcale lepiej.
    W Androidzie mi to wszystko działało. Miałem starą kartę na której się już
    nie mieściły wszystkie kontakty, ale że ten nowy telefon wymaga mniejszej
    karty to mi wymienili kartę (na mniejszą/większą :) ). Zadbałem, aby
    wszystkie kontakty były w pamięci telefonu z Androidem. Włożyłem tam nową
    kartę. Przegrałem wszystko na kartę. Obejrzałem je już po nagraniu na kartę
    (tam umiałem włączyć, czy chcę widzieć kontakty zapisane w pamięci telefonu,
    karty czy jedne i drugie) i było OK.
    Przełożyłem kartę do nowego (coś jakoś chyba importował - już nie pamiętam)
    i zrobił jak zrobił. Niech go jasny gwint.
    Tamten telefon już został zasępiony przez syna więc kontakty w postaci
    oryginalnej mam tylko na karcie, chyba, że Windows je już zsynchronizował
    :).

    Ogólnie sobie jakoś poradzę. Tylko już od dawna solidnie mnie wpieniają
    wszystkie urządzenia które "wiedzą lepiej" no i chciałem się podzielić tym
    uczuciem :).

    Na przykład Automapa. Dlaczego oni uważają, że ja mam obowiązek pobierać co
    rusz nową wersję i jak mi się zdarzy potrzeba wygrzebania jej z szafy i
    użycia to mi zaraz na cały ekran wywala komunikat, że jest nieaktualna. To
    jeszcze pół biedy bo to prawda. Ale jak mi pisze, że licencja wygasła (co
    jest nieprawdą) to już mnie denerwuje. Nie wie a udaje, że wie - jak
    politycy. Idzie się załamać.
    P.G.

    P.G.