    From: "Jasio" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nie chce zapalia po d3u?szy postoju bez prostownika
    Date: Mon, 24 Oct 2011 13:50:02 +0200

    Drzewo <d...@o...pl> napisała rzekomo news:j83gje$i3q$1@news2.ipartners.pl
    > Użytkownik "Marcin "bydle" Szwarc" <x...@s...o2.pl> napisał w
    > wiadomości news:j83de2$41t$1@inews.gazeta.pl...
    > Pojemność oczywiście nie jest do zmiany, ale jak po zimie ładujesz
    > akumulator to ładuje się błyskawicznie i prawie w ogóle nie trzyma prądu.
    > Prostownik mikroprocesorowy wyłączy się po osiągnięciu pewnego
    > napięcia(~12,5V), ale ma to gdzieś jaka jest gęstość elektrolitu. Za to

    Te procesorowe prostowniki to wymagaja czasem sztuczek.

    Jak kompletnie padl mi akumulator, tak, ze lidlopodobny prostownik nie
    chcial go ladowac, to polaczylem szeregowo* sprawny akumulator.
    Wtedy zaczal ladowac ladnie oba, a po pol godzinki odlaczylem ten sprawny i
    juz nie bylo problemow - dociagnal go do konca.

    *(+ do +, - do -) [myli mi sie ciagle, jak to jest szeregowo, a jak
    rownolegle]

    --
    Jasio
    etz vfr