    From: moonraker <m...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nie Bel-ray ale dalej o oleju
    Date: Fri, 14 May 2010 09:40:46 +0200

    Pozwolicie że podłącze się do wątku olejowego.
    Czy ktoś miał styczność z olejem Orlen Platinum Moto 4T 10W40?
    Na opakowaniu napisali że spełnia wszystkie normy które mnie interesują.
    Mam zamiar to zalać do DRZ400 którego użytkuje głownie weekendowo do
    przejażdżek po pobliskim poligonie ale bez żadnego hardkoru.
    Olej wymieniam i tak co 1000-1200km a silnik to konstrukcja przeszło
    10cio letnia i obecnie produkowane oleje z pewnością przewyższają
    parametrami założenia konstruktorów. Nie ukrywam że cena kusi ale przede
    wszystkim dostępność, mieszkam na zadupiu i wszelki szpej do moto muszę
    zamawiać wysyłkowo a stacje Orlemu mam pod nosem.

    PS
    Jak ktoś ma napisać że Orlen to syf bo... tak, bo jego sąsiad kiedyś
    zalał olej z orlenu do Passata i mu zaczęły stukać popychacze itd to
    niech lepiej sobie oszczędzi klawiatury.
    Interesują mnie tylko opinie tych którzy jeżdżą/jeździli na wspomnianym
    przeze mnie oleju, albo mają jakieś rzetelne informacje

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/