  • 261. Data: 2011-05-18 13:42:57
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:

    > Jeśli Ty jesteś tym samym WuWu, którego pamiętam,

    Oj chyba nie ta osoba.

    >to nie pieprz -
    > proszę - takich farmazonów. Bo ja już Cię w akcji widziałem z tą jazdą
    > "zgodnie z kodeksem".
    >
    > Trollujesz tu sobie a Cavallino to łyka, jak nie napiszę kto i co, bo
    > się obrazi.

    Ja wiem że trolluje, prostuję tylko wypisywane bzdety, żeby jutro ktoś nie
    wyskoczył z nimi jak z prawdami objawionymi.
    Młodzież trzeba uczyć właściwych zachowań.

  • 262. Data: 2011-05-18 14:00:48
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Jeśli Ty jesteś tym samym WuWu, którego pamiętam,

    A kiedy mieliśmy przyjemność, bo ja Cie niestety nie pamiętam. :-(
    Zechciej proszę odświeżyć mi pamięć.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 263. Data: 2011-05-18 14:02:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > A kiedy mieliśmy przyjemność, bo ja Cie niestety nie pamiętam. :-(

    Chodzi mu o Wojtka W. kiedyś z Castrola.

  • 264. Data: 2011-05-18 14:05:23
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-05-18 13:41, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Może.

    Jakim to sposobem, poza złamanie przepisów oczywiście. ?

    > Jeśli Ty będziesz jechał przepisowo, to nie utrudnisz - bo pojedziesz
    > sobie grzecznie w kolumnie i nie będziesz próbował nawet migacza włączyć.

    Wyprzedzanie jest dozwolonym manewrem.

  • 265. Data: 2011-05-18 14:09:34
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-05-18 14:02, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi mu o Wojtka W. kiedyś z Castrola.

    To jednak chyba inny WuWu, bo ja nigdy nic z Castrolem nie miałem na
    rzeczy, poza być może olejami do samochodu.

    :-)

  • 266. Data: 2011-05-18 14:10:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jakim to sposobem, poza złamanie przepisów oczywiście. ?

    Np. Ty jedziesz sobie za traktorem 20 km/h, a droga jest ekspresówką
    jednojezdniową, więc wolno mu wyprzedzać Cię z różnicą prędkości 80 km/h.

    > Wyprzedzanie jest dozwolonym manewrem.

    Nie jest, jeśli ktoś z tyłu już wyprzedza.

  • 267. Data: 2011-05-18 14:10:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To jednak chyba inny WuWu, bo ja nigdy nic z Castrolem nie miałem na
    > rzeczy, poza być może olejami do samochodu.

    Dokładnie tak mi się wydawało.

  • 268. Data: 2011-05-18 14:17:29
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-05-18 14:10, Cavallino pisze:

    > Np. Ty jedziesz sobie za traktorem 20 km/h, a droga jest ekspresówką
    > jednojezdniową, więc wolno mu wyprzedzać Cię z różnicą prędkości 80 km/h.

    To już chyba bicie piany. Ja nie jechałem traktorem, o czym napisałem.

    Moim zdaniem, jesli pojazd bezposrednio za mna nie szygnalizuje zamiaru
    manewru wyprzedzenia, a warunki drogowe pozwalaja, to mnie wolno wyprzedzać.
    To, co robi 3, 7, 20 czy 300 samochód/motocykl za mną, nie ma znaczenia.

    To tyle z mojej strony.
    Dywagacje o traktorach sobie odpuszcze

  • 269. Data: 2011-05-18 14:22:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello WW,

    > A kiedy mieliśmy przyjemność, bo ja Cie niestety nie pamiętam. :-(
    > Zechciej proszę odświeżyć mi pamięć.

    Czyli nie ten sam - nie jednemu psu Burek...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 270. Data: 2011-05-18 14:28:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To już chyba bicie piany.

    Bicie piany to Twoje udowadnianie że w przepisie znajdują się zapisy, które
    Ty byś chciał.
    Nie ma ich - przepis jest jasny.
    Nie powinno się go stosować literalnie, ale tylko do momentu gdy nie
    powoduje to konfliktu (czyli jeśli wyprzedzające auta mogą spotkać się na
    drodze).
    W przypadku konfilktu przepis należy stosować w 100% literalnie.

    Czyli odległość nie ma znaczenia - jak ktoś inny za Tobą wyprzedza, to Ty
    grzecznie czekasz na swoją kolej.

    > Moim zdaniem, jesli pojazd bezposrednio za mna nie szygnalizuje zamiaru
    > manewru wyprzedzenia, a warunki drogowe pozwalaja, to mnie wolno
    > wyprzedzać.

    W przepisie nie ma słowa "bezpośrednio", nie ma też informacji, abyś Ty
    dostał prawo ustalania swoich własnych przepisów.