  • 241. Data: 2011-05-17 10:39:37
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.05.2011 09:00, Artur Maśląg pisze:

    > Wiesz, te Twoje prymitywne zagrywki już mi się znudziły. A to piszesz,
    > że kłamię, że coś sobie w rozumku itd., że nie jestem człowiekiem,
    > tylko jakąś postubecką popierdułką, teraz sugerujesz, że
    > gwałcę/gwałciłem dzieci, że się ukrywam, że czegoś się boję, że coś
    > się wyda itd.

    Pisałeś że potrzebujesz ochrony? Pisałeś. Czyli się boisz. CBDO.

  • 242. Data: 2011-05-17 12:42:42
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-17 09:48, Cavallino pisze:
    [...]
    > Zrobiłem i zrozumiałem.
    > Ty masz z tym kłopot i dokładasz sobie nieistniejące zwolnienia od zakazu.

    Tak już zupełnie na marginesie odnośnie Twojego literalnego traktowania
    prawa:

    "Kierujący pojazdem jest obowiązany przed wyprzedzaniem upewnić się w
    szczególności, czy:"

    Nigdzie słowo "zakaz" nie zostało użyte.

    I na zakończenie:
    "...Niewykształceni prawnicy wolą trzymać się literalnego stosowania
    prawa, *choć jest to często sprzeczne z intencją prawodawcy* - mówi
    profesor MAREK SAFJAN. Były prezes Trybunału Konstytucyjnego..."

    Obawiam się, że w sądzie, gdybyś trzymał się swojej wersji, to możesz
    nie znaleźć zbyt dużego zrozumienia.

    A.

  • 243. Data: 2011-05-17 12:58:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > szczególności, czy:"
    >
    > Nigdzie słowo "zakaz" nie zostało użyte.

    I znowu nie zrozumiałeś treści przepisu.
    A konkretniej co oznacza niespełnienie obowiązku i nieupewnienie się.
    Tak to jest gdy się umie tylko czytać, a rozumieć nie.

    > I na zakończenie:
    > "...Niewykształceni prawnicy wolą trzymać się literalnego stosowania
    > prawa,

    Jakbyś czytał co się do Ciebie pisze, to byś wiedział, że wbrew temu co
    insynuujesz, nie radzę nikomu trzymać się literalnego stosowania prawa.
    Jest dokładnie odwrotnie - wielokrotnie pisałem kiedy i w jaki sposób można
    wyprzedzać mimo literalnego zakazu.

    Ale widzę, że lubisz czytać tylko to co sam napiszesz, coś jak baba lubiąca
    słuchać wyłącznie swojego głosu.

  • 244. Data: 2011-05-17 13:14:40
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-17 12:58, Cavallino pisze:

    > I znowu nie zrozumiałeś treści przepisu.
    > A konkretniej co oznacza niespełnienie obowiązku i nieupewnienie się.
    > Tak to jest gdy się umie tylko czytać, a rozumieć nie.

    Jakim kluczem wybierasz słowa których trzymasz się literalnie a do
    których dokładasz własną interpretację tudzież nadinterpretację (patrz.
    twoje przepisy o wyprzedzaniu "kolumny" pojazdów:))

> [...]
    > Jest dokładnie odwrotnie - wielokrotnie pisałem kiedy i w jaki sposób
    > można wyprzedzać mimo literalnego zakazu.

    W tej dyskusji jestem jedyną osoba, która czyta to co piszesz. Jeżeli
    chodzi o rozumienie to inna sprawa, bo co chwilę zmieniasz zdanie więc
    ciężko się połapać.

    > Ale widzę, że lubisz czytać tylko to co sam napiszesz, coś jak baba
    > lubiąca słuchać wyłącznie swojego głosu.

    Klasyczna projekcja.

    A.

  • 245. Data: 2011-05-17 13:25:18
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Andrzej Ława <a...@l...spam_precz.com> wrote:
    > Art. 24 ustęp 1 punkt 2 - zapoznaj się łaskawie z tym przepisem. I weź
    > pod uwagę, że mówi on "za nim" a nie "_bezpośrednio_ za nim".

    Tak jak mówi o wyprzedzanym _pojeździe_ a nie pojazdach czy kolumnie
    pojazdów. I tak jak mówi:

    "kierujący, jadący przed nim na tym samym pasie ruchu, nie zasygnalizował
    zamiaru wyprzedzania innego pojazdu, zmiany kierunku jazdy lub zmiany pasa
    ruchu."

    Tu też nie ma nic o _bezpośrednio_. Czyli jak to się dzieje, że kolumna
    pojazdów jest wyprzedzana przez kolumnę motocyklistów?

    wit

  • 246. Data: 2011-05-17 13:30:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jakim kluczem wybierasz słowa których trzymasz się literalnie a do których
    > dokładasz własną interpretację tudzież nadinterpretację (patrz. twoje
    > przepisy o wyprzedzaniu "kolumny" pojazdów:))

    Kluczem którego Ty nie posiadasz - umiejętnością logicznego myślenia.

    > W tej dyskusji jestem jedyną osoba, która czyta to co piszesz.

    Nie sądzę, skoro co chwila usiłujesz odwrócić o 180 stopni to co ja
    napisałem.

  • 247. Data: 2011-05-17 14:04:38
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-17 13:30, Cavallino pisze:

    > Kluczem którego Ty nie posiadasz - umiejętnością logicznego myślenia.

    To nawet było śmieszne.

    > Nie sądzę, skoro co chwila usiłujesz odwrócić o 180 stopni to co ja
    > napisałem.

    Raczej nie nadążam, ze Twoimi zmianami, stąd takie złudzenie.

    A.

  • 248. Data: 2011-05-17 14:16:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Raczej nie nadążam,

    Na to wygląda.
    Ale dam Ci czas, żebyś jeszcze przerobił ten wątek, ZANIM będzie sens abyś
    ponownie coś w nim pisał.
    EOD

  • 249. Data: 2011-05-17 14:40:10
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.05.2011 13:25, wit pisze:

> [...]
    >
    > Tu też nie ma nic o _bezpośrednio_. Czyli jak to się dzieje, że kolumna
    > pojazdów jest wyprzedzana przez kolumnę motocyklistów?

    Bo np. nikt nie sygnalizował zanim motocyklista rozpoczął wyprzedzanie.

  • 250. Data: 2011-05-17 15:41:50
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Andrzej Ława <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > Bo np. nikt nie sygnalizował zanim motocyklista rozpoczął wyprzedzanie.

    Który motocyklista? Bo, według ciebie, jednocześnie wyprzedzający może być
    tylko jeden.

    wit