  • 11. Data: 2011-05-11 20:19:13
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    news:iqejgl$juc$1@mx1.internetia.pl...

    > Większość z tych, co tak się zachowują (o ile Twój przekaz jest
    > względnie obiektywny) nie jest w stanie jeździć na motocyklu
    > już w czerwcu.

    sęk w tym, ze większość z tych co sie tak zachowują na motocyklu, nie są w
    stanie normalnie prowadzić też samochodu.

    Bo to nie motocyklista jest kretynem, a człowiek..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 12. Data: 2011-05-11 20:20:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-05-2011 20:09, Artur Maśląg pisze:

    > Błędne założenie - zresztą te 200 to gdzie i kiedy? Na Puławskiej
    > w DC? Tak, czasem się tacy trafiają nocną porą - podobnie jak upalacze
    > 4 kółek.

    A co to za problem dla wysokoobrotowej 600tki, skoro po ok 10s i 400m ze
    startu zatrzymanego będzie miała ok 220km/h? Tym bardziej, o ile skróci
    się ten czas i dystans jeśli motocyklista "odwinie" jadąc już te 80km/h?
    A gdzie mocniejsze motocykle? 900,1100cm3?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2011-05-11 20:20:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 20:06:53 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    jeżdżą. No i?
    debile są wszędzie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2011-05-11 20:22:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-05-2011 20:20, masti pisze:

    > jeżdżą. No i?
    > debile są wszędzie.

    Tzn. motocykle? Tak przynajmniej głoszą naklejki.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2011-05-11 20:27:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 20:22:31 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Tzn. motocykle? Tak przynajmniej głoszą naklejki.

    nie tacy kretyni co nie rozumieją słowa pisanego.

  • 16. Data: 2011-05-11 20:28:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > sęk w tym, ze większość z tych co sie tak zachowują na motocyklu, nie są
    > w stanie normalnie prowadzić też samochodu.

    Wiesz, że to tak nie działa? Samochodem jakoś jeżdżą, ale on nie daje
    takich możliwości. Później wsiadają na motocykl i odreagowują...
    Tu mają już możliwości. Zdechłą fabią, czy innym avencisem nie bardzo
    mają szanse powywijać - a jak manetkę odkręcą....

    > Bo to nie motocyklista jest kretynem, a człowiek..

    LOL - wydawało mi się to oczywiste, ale Ty zdaje się zaczynasz
    jak BK.

  • 17. Data: 2011-05-11 20:31:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > A Tobie co tym razem? Jaja sobie robisz czy zmiana poglądów o 180
    > stopni?

    Możesz rozwinąć? Gdzie tu widzisz zmianę poglądów? ;)

  • 18. Data: 2011-05-11 20:31:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-11 20:20, DoQ pisze:

> [...]
    > się ten czas i dystans jeśli motocyklista "odwinie" jadąc już te 80km/h?
    > A gdzie mocniejsze motocykle? 900,1100cm3?

    Wiesz, że od lat nie jeżdżę motocyklem, ale za chwilę pewnie znów
    zacznę - synowie lada moment 18 pokończą. Nie raz opisuję debilizmy
    na drogach (w tym Puławskiej DC), ale naprawdę nie widziałem w ciągu
    dnia jeżdżących po 200km/h. Na tylnym kole owszem itd., ale bez
    przesady.

  • 19. Data: 2011-05-11 20:36:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-05-2011 20:31, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > na drogach (w tym Puławskiej DC), ale naprawdę nie widziałem w ciągu
    > dnia jeżdżących po 200km/h. Na tylnym kole owszem itd., ale bez

    Ale co to za problem pojechać przecinakiem Puławską 200km/h skoro 200KM
    samochód da radę?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 20. Data: 2011-05-11 20:37:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-05-2011 20:27, masti pisze:

    > nie tacy kretyni co nie rozumieją słowa pisanego.

    Cieszę się, że utożsamiłeś się z ową grupą kretynku.

    Pozdrawiam
    Paweł