  • 181. Data: 2011-05-13 15:44:52
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-05-13 15:33, Andrzej Ława pisze:

    > No i proszę - wyszło szydło z worka.
    >
    > I teraz - jeśli kiedykolwiek dowiem się o jakimkolwiek zdarzeniu
    > drogowym z twoim udziałem, w którym poszkodowany będzie motocyklista (a
    > mam na to parę sposobów) z rozkoszą podrzucę prawnikowi motocyklisty
    > twoją powyższą twoją deklarację, że działałeś z premedytacją.

    Dokładnie.
    Mam służbowy i jak tylko wytrzymam, to nie pozwolę się zepchnąć na
    pobocze, ani nie będę ryzykował gwałtownego hamowania.

    Dość terroru debili na drogach.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 182. Data: 2011-05-13 15:47:52
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-05-13 13:54, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Formalnie nie wolno.

    Mylisz się.
    Jeśli Ty nie jesteś wyprzedzany, to możesz wyprzedzać.
    Jeśli zatem pojazd za tobą nie sygnalizuje chęci manewru wyprzedzania,
    to możesz wyprzedzać.

    Tak stanowi prawo.

  • 183. Data: 2011-05-13 15:49:25
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-13 12:09, szerszen pisze:

    > to jest bezmyślna jazda, kwestia samobója jest kwestią czasu, lub braku
    > szczęścia, jazda 240 nawet po siekierkowskim w normalnym ruchu

    kurde, sorry, jeszcze raz obejrzalem druga czesc, fakt, siekierkowski
    byl na banzai zrobiony jak dla mnie.

    > proszenie się o dzwona, wystarczy jeden mało rozgarnięty, zamyślony, z
    > mniejszym refleksem kierowca katamarana i będą go zbierać gąbką do
    > słoika z mostowych barierek

    Tam duzo miejsca jest na rozne manewry ale fakt, jakby ktores auto przed
    nim zlapalo gume to mogloby sie zle skonczyc.

    > :)

    No, jeszcze nieco zmienilem ;-)

    KJ

  • 184. Data: 2011-05-13 15:55:54
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-13 12:20, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > 220km/h gdy auta jadą ok 100 (to jest typowa prędkość w "przekręcie").

    na wjezdzie do tunelu fakt mija gosc auto przy 1,8 na mnie za szybko ale
    akurat widac bylo ze tamten samochod pasa nie zmieni.

    > Znaczy slalom pomiędzy 140 a 200 :) na prostych do 230, tylne kółko od
    > 110 do 140, jazda w rzeczonym tunelu do 190 :)

    jak napisalem troche wyzej/nizej siekierkowskiego to jednak tak bym nie
    pojechal w tym ruchu, raz ze nei tak szybko, dwa ze gosc mocno wyprzedza
    prawym czego ja bardzo nie lubie robic tzn. w ogole wyprzedzac prawym,
    a juz nigdy z taka roznica predkosci - na ta czesc trasy mozesz przyjac
    jednak znacznie wolniej :-)
    Aczkolwiek jest luzno i raczej jednym pasem bym nie jechal.

    KJ

  • 185. Data: 2011-05-13 15:59:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > No, jeszcze nieco zmienilem ;-)

    będą z Ciebie ludzie ;)

  • 186. Data: 2011-05-13 16:03:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > akurat widac bylo ze tamten samochod pasa nie zmieni.

    jeśli przy takiej jeździe ktoś zakłada, że inny czegoś nie zrobi, to znaczy
    że już jedną nogą stoi w trumnie

  • 187. Data: 2011-05-13 16:07:30
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-13 15:42, WW pisze:

    > Dokładnie tak.
    > Ciekawe, kiedy zdał na prawo jazdy.

    Do jazdy skuterem nie jest potrzebne PJ.

    A.

  • 188. Data: 2011-05-13 16:30:25
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-13 15:59, szerszen pisze:

    > będą z Ciebie ludzie ;)

    To tylko starość :-)
    KJ

  • 189. Data: 2011-05-13 16:46:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-13 14:55, Andrzej Ława pisze:
    (...)
    > Nieprawda.

    > Kłamiesz.
    >
    > [ciach]

    > Już ja to widzę, jak sobie to w tym swoim rozumku analizujesz:
    >
    > zwyczajnie kłamiesz, albo nie masz pojęcia o ruchu drogowym.

    > I do pierdla za zabicie człowieka.

    Dla mnie możesz iść, niekoniecznie za zabicie człowieka. Od razu
    zrobi się przyjemniej i normalniej - no chyba, że tam już jest
    wolny dostęp do internetu, ale nic na ten temat media nie
    podawały.

    Dobranoc.

  • 190. Data: 2011-05-13 16:48:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-13 16:07, Arek pisze:

    > Do jazdy skuterem nie jest potrzebne PJ.

    Jak pokazuje praktyka - mózg też nie jest potrzebny.