  • Data: 2016-11-22 21:27:20
    Temat: Re: Nic prostszego ...
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Nov 2016 15:46:32 +0100, re napisał(a):

    > http://niusy.pl/@moto.onet.pl/9vk
    >
    > "Najtrudniejsze pytania z egzaminów na prawo jazdy. Odpowiesz na połowę -
    > jesteś mistrzem"
    >
    > :-)

    15/15 ;)

    Na jedno pytanie nie ma prawidłowej odpowiedzi "Który z czynników
    atmosferycznych zmniejsza możliwość wystąpienia poślizgu?", a objaśnienie
    do tego również jest błędne. Ale trafiłem w to co poeta miał na myśli ;)

    Jedno pytanie musiałem strzelać "Czy w tej sytuacji masz prawo kontynuować
    wyprzedzanie?", bo film się nie załadował. Ale dobrze przewidziałem że
    pewnie coś podchwytliwego tam jest i strzeliłem w "tak" ;)