  • Data: 2010-06-07 10:55:10
    Temat: Re: Niby ma być lepiej, czyli właściwie jak? Uwaga blog
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    kakmar pisze:

    > Ale żeby tak przed każdym?

    no przed kazdym wlasnie, zdecydowana wiekszosc chcacych zmienic pas
    widac po zachowaniu. Wydaje mi sie ze czasem widac ich zamiar zanim oni
    sami go sobie uswiadomia :-)

    > To był pierwszy raz
    > który oceniam na realnie niebezpieczny, w tym sezonie.

    Tak to dziala u mnie: zaczynam sezon na kwadratowo i w stresie, wjezdzam
    sie stopniowo, potem juz wydaje sie ze wiem co sie dookola dzieje -
    pelna kontrola i ... nagle zdziwko.
    To jest warning - czas na refleksje, zadume, fajka i uspokojenie tetna.
    :-)
    Oraz na przypomnienie sobie, ze nawet jak sie nam zdaje ze wiemy co kto
    kombinuje to zawsze trzeba miec margines na nieprzewidziane.

    KJ