    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Niby-bbs na modemie gsm. Da sie?
    Date: Sun, 17 May 2009 13:12:18 +0000 (UTC)

    Pan Krzysztof Halasa napisał:

    > Telefon zestawil polaczenie cyfrowe z "centrala" GSM, przesylal dane
    > cyfrowe bez zadnego piszczenia, natomiast do 0202122 piszczala uzywajac
    > np. V.32 centrala.

    No właśnie tego to ja taki pewien nie jestem. Zdaje się, że do połaczenia
    dochodziło przy prędkości 2400 czy coś takiego. Czyli raczej przez
    piszczenie transmitowane przez kanał foniczny GSM. Przynajmniej ja sobie
    to tak tłumaczę. Czy to teoretycznie jest możliwe, tego nie wiem i nie
    będę się przy tej teorii upierał. Dawno to było, takich połączeń wykonałem
    ledwie kilka, żeby sprawdzić czy się da, a nie w jakimś konkretnym celu.

    --
    Jarek