  • 11. Data: 2014-01-26 15:42:23
    Temat: Re: Nexus 5 - problem z wizytówkami SMS II (nowoczesny zabytek)
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-26 13:46, Waldek Godel wrote:

    > Firma powinna odpowiedzieć: a dziękuję, dziekuję, staramy się
    >
    > http://blogs.which.co.uk/technology/phones-3/phone-s
    torage-compared-samsung-s4-still-in-last-place/
    > a w szczególności:
    > http://blogs.which.co.uk/technology/wp-content/uploa
    ds/2014/01/2-Mobile-storage-space-01.jpg

    Ktora firma?

  • 12. Data: 2014-01-26 16:08:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 15:28:44 +0100, mr misio napisał(a):

    > Dlatego marudze ostatnio na grupach linuksowych.
    > Ubuntu na tablet sie zbliza.
    >
    > Na FirefoxOS albo cos innego nie od Google czy MS z mozliwoscia
    > instalowania na przecietnym sredniaku telefonie - tez czekam.

    Ja bym nie czekal - szpiegowac bedzie tak samo.

    J.

  • 13. Data: 2014-01-26 16:11:38
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Ja bym nie czekal - szpiegowac bedzie tak samo.

    Byc moze. Ale kto inny bedzie mial czesc moich danych.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 14. Data: 2014-01-26 16:59:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 15:42:23 +0100, atm napisał(a):

    > Ktora firma?

    No w przypadku Nexusa to wychodzi, że Google

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 15. Data: 2014-01-26 17:37:29
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-26 16:59, Waldek Godel wrote:

    > No w przypadku Nexusa to wychodzi, że Google

    W przypadku Nexusa tak, ale co z pozostalymi?
    Wszystkie biora udzial w robieniu klienta w bambuko, lacznie z Apple...
    ale ci sa wiecznie zadowoleni ;]

  • 16. Data: 2014-01-26 18:42:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 17:37:29 +0100, atm napisał(a):

    > W przypadku Nexusa tak, ale co z pozostalymi?
    > Wszystkie biora udzial w robieniu klienta w bambuko, lacznie z Apple...
    > ale ci sa wiecznie zadowoleni ;]

    Jak numerki mówią co innego, tym gorzej dla numerków?

  • 17. Data: 2014-01-26 19:23:48
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-26 18:42, Waldek Godel wrote:

    > Jak numerki mówią co innego, tym gorzej dla numerków?

    Mozesz jasniej?

  • 18. Data: 2014-01-26 19:36:56
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-26 13:43, J.F. pisze:

    > A moze sie dodal automatycznie ?

    Nie, ale to by było jeszcze głupsze. Już widzę dowcipnisia psującego
    komuś listę kontaktów po wysłaniu 1000 wizytówek :-)

    > Galaxy tez nie potrafi - sms przychodzi, ale "tresc nieobslugiwana".

    Czy format był VCF?

    Marek

  • 19. Data: 2014-01-26 20:52:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 19:23:48 +0100, atm napisał(a):

    > Mozesz jasniej?

    w sensie, że jeszcze jaśniej niż grafika powyżej?

  • 20. Data: 2014-01-26 21:29:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-26 20:52, Waldek Godel wrote:

    > w sensie, że jeszcze jaśniej niż grafika powyżej?

    tak. grafika pokazuje, ze wszyscy producenci rozumieja 16GB inaczej niz
    na to wskazuje matematyka.