  • 1. Data: 2014-01-26 11:49:55
    Temat: Nexus 5 - problem z wizytówkami SMS II (nowoczesny zabytek)
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Niedawno otworzyłem wątek dotyczący wysyłania wizytówek SMS lamentując w
    nim jaki badziew jest pod tym względem z N5. Jest jeszcze gorzej niż
    myślałem... N5 nie potrafi nawet odebrać wizytówek! SMSy i MMSy z
    wizytówką VCF w ogóle nie są sygnalizowane gdy nadejdą. Dodanie
    jakiegokolwiek znaku do MMS z wizytówką (np. kropki) spowoduje, że
    dotrze tylko ta kropka ale bez załącznika.

    Pod tym względem N5 zrobił gigantyczny skok ... w przeszłość. Szacuję,
    że do lat 90-tych ubiegłego wieku. Jestem pod wrażeniem.

    Marek

  • 2. Data: 2014-01-26 11:59:45
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 11:49:55 +0100, Marek napisał(a):

    > Pod tym względem N5 zrobił gigantyczny skok ... w przeszłość. Szacuję,
    > że do lat 90-tych ubiegłego wieku. Jestem pod wrażeniem.

    Nie pękaj, niedługo odkryjesz, że faxów też nie można z niego wysyłać.
    BTW - działało kiedykolwiek wysyłanie/odbieranie wizytówek na Androidzie?
    Ja mam wrażenie, że już w wersji 2.3 nie było takiej możliwości. Bo po co
    komu wizytówki, jak może wysłać maila?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2014-01-26 12:24:24
    Od: K <...@...c>

    W dniu 26-01-2014 11:59, P.B. pisze:

> [...]
    > Ja mam wrażenie, że już w wersji 2.3 nie było takiej możliwości. Bo po co

    to nigdy nie dzialalo, ani na neo v ani na sgs2. na pewno nie
    przychodzily wizytowki z nokii.

  • 4. Data: 2014-01-26 12:35:36
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
> [...]
    >
    > Pod tym względem N5 zrobił gigantyczny skok ... w przeszłość. Szacuję,
    > że do lat 90-tych ubiegłego wieku. Jestem pod wrażeniem.

    Nieeeeee, to nie przeszlosc. Tak wyglada PRZYSZLOSC.

    Twoje dane w rekach Google, twoje kontakty, w kregach Google.

    To jak masz uzywac telefonu - decyduje Google :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 5. Data: 2014-01-26 13:37:51
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-26 11:59, P.B. pisze:

    > Nie pękaj, niedługo odkryjesz, że faxów też nie można z niego wysyłać.

    Podobnie jak nigdy na Androidzie nie działało smażenie jajecznicy i
    zmywanie naczyń po niej.

    > Ja mam wrażenie, że już w wersji 2.3 nie było takiej możliwości. Bo po co
    > komu wizytówki, jak może wysłać maila?

    Maila? Żartujesz?
    Jeśli któryś z klientów prosi mnie o namiary do mnie lub do innej osoby
    to zwykle wysyłałem mu SMSem i jednym kliknięciem powodował, że miał
    kontakt w telefonie. Co z tego, że mu mailem wyślę? Z podobnym skutkiem
    mógłbym wspomnianym przez Ciebie faksem wysłać.

    Marek

  • 6. Data: 2014-01-26 13:38:54
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-26 12:35, mr misio pisze:

    > Nieeeeee, to nie przeszlosc. Tak wyglada PRZYSZLOSC.
    >
    > Twoje dane w rekach Google, twoje kontakty, w kregach Google.
    >
    > To jak masz uzywac telefonu - decyduje Google :D

    Właśnie! Teraz kontakty będzie się lajkować na Google+ :-D

    Marek

  • 7. Data: 2014-01-26 13:43:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 12:35:36 +0100, mr misio napisał(a):
> [...]

    A moze sie dodal automatycznie ?

    Galaxy tez nie potrafi - sms przychodzi, ale "tresc nieobslugiwana".

    > Nieeeeee, to nie przeszlosc. Tak wyglada PRZYSZLOSC.
    > Twoje dane w rekach Google, twoje kontakty, w kregach Google.
    > To jak masz uzywac telefonu - decyduje Google :D

    To nie przyszlosc - to terazniejszosc.
    W przyszlosci (i to niedalekiej) obejmie to tez komputery osobiste.
    Komu sie nie podoba - czas instalowac linuxa.

    J.

  • 8. Data: 2014-01-26 13:46:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 11:49:55 +0100, Marek napisał(a):

    > Pod tym względem N5 zrobił gigantyczny skok ... w przeszłość. Szacuję,
    > że do lat 90-tych ubiegłego wieku. Jestem pod wrażeniem.

    Firma powinna odpowiedzieć: a dziękuję, dziekuję, staramy się

    http://blogs.which.co.uk/technology/phones-3/phone-s
    torage-compared-samsung-s4-still-in-last-place/
    a w szczególności:
    http://blogs.which.co.uk/technology/wp-content/uploa
    ds/2014/01/2-Mobile-storage-space-01.jpg

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 9. Data: 2014-01-26 15:27:16
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Właśnie! Teraz kontakty będzie się lajkować na Google+ :-D

    Na gplusie sie "plusikuje" nie "lajkuje" lamerze ;D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 10. Data: 2014-01-26 15:28:44
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > To nie przyszlosc - to terazniejszosc.
    > W przyszlosci (i to niedalekiej) obejmie to tez komputery osobiste.
    > Komu sie nie podoba - czas instalowac linuxa.

    Dlatego marudze ostatnio na grupach linuksowych.

    Ubuntu na tablet sie zbliza.

    Na FirefoxOS albo cos innego nie od Google czy MS z mozliwoscia
    instalowania na przecietnym sredniaku telefonie - tez czekam.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg