  • 1. Data: 2013-07-27 06:27:09
    Temat: Nexus 4 - android 4.3 - aktualizacja
    Od: Gzyms <g...@w...pl>

    Dzisiaj mi przyszła aktualizacja do androida 4.3 i pisze wyłącz i
    zainstaluj, ale troche się obawiam. Instrukcja co zostało zmienione jest
    po angielsku.
    Czy można bez problemu zainstalować ? I czy będzie menu polskie po
    zmianu systemu:) Sorki za takie pytania, ale nie wiem kogo pytać.

  • 2. Data: 2013-07-27 06:46:47
    Temat: Re: Nexus 4 - android 4.3 - aktualizacja
    Od: Gzyms <g...@w...pl>

    W dniu 2013-07-27 06:27, Gzyms pisze:
> [...]
    > Czy można bez problemu zainstalować ? I czy będzie menu polskie po
    > zmianu systemu:) Sorki za takie pytania, ale nie wiem kogo pytać.

    Zainstalowałem :) Wszystko OK
    Wersja android 3.0 jelly bean

  • 3. Data: 2013-07-27 07:34:22
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Gzyms
    naskrobał(a):

    > Zainstalowałem :) Wszystko OK
    > Wersja android 3.0 jelly bean

    Downgrade i wszystko OK?
    Coś ci się chyba pozajączkowało :)
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wolnym krokiem zbliżył się do lokalu kontaktowego. Zapukał

  • 4. Data: 2013-07-27 07:41:46
    Od: Gzyms <g...@w...pl>

    W dniu 2013-07-27 07:34, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Gzyms
    > naskrobał(a):

    > Downgrade i wszystko OK?
    > Coś ci się chyba pozajączkowało :)

    Tak, wszystko OK :)

  • 5. Data: 2013-07-27 09:23:46
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Gzyms
    naskrobał(a):

    > Tak, wszystko OK :)

    No to czegoś nie rozumiem:
    u mnie na HTC ONE :
    Wersja systemu Android 4.1.1
    Wersja HTC 4+
    Wersja oprogramowania 3.19.401.101
    Wersja HTC SDK API 4.65
    I twój Android po Upgrade ma niższy numerek niż mój?
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Gestapo obstawiło wszystkie wyjścia, ale Stirlitz je przechytrzył. Uciekł

  • 6. Data: 2013-07-27 09:43:34
    Od: Gzyms <g...@w...pl>

    W dniu 2013-07-27 09:23, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > Wersja oprogramowania 3.19.401.101
    > Wersja HTC SDK API 4.65
    > I twój Android po Upgrade ma niższy numerek niż mój?

    Akurat aktualizacja tego oprogramowania była 2 dni temu :)

    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/android-4-3-jell
    y-bean-premiera-systemu-mobilnego-google.html

  • 7. Data: 2013-07-27 18:59:54
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-07-27 06:46, Gzyms pisze:

    > Zainstalowałem :) Wszystko OK
    > Wersja android 3.0 jelly bean

    No i co poza ogromem szczęścia że nic się nie skopało, zyskałeś?

  • 8. Data: 2013-07-27 19:10:57
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 27 Jul 2013 18:59:54 +0200, Trybun napisał(a):

    > No i co poza ogromem szczęścia że nic się nie skopało, zyskałeś?

    Cyferki ;-)

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 9. Data: 2013-07-27 19:30:57
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-07-27 19:10, ALEX Alpha MR pisze:

    > Cyferki ;-)

    ... I inne ikonki.

  • 10. Data: 2013-08-02 04:55:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...pl> wrote in message

    > ... I inne ikonki.

    Mi też przyszła ta informacja dla Asusowego Nexusa 7"...
    I też nie za bardzo widzę sens tego upgrade.