  • Data: 2013-10-08 01:42:58
    Temat: Re: Nexus 4 - android 4.3 - aktualizacja
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" <I...@j...pl> wrote in message
    news:ktgbc6$a0l$1@usenet.news.interia.pl...

    > No jasne, przecież zwykły żart nazywać te oferowane zmiany "aktualizacją".
    > Powiedz mi jak się sprawuje ten Nexus 7? Planuję coś kupić i biorę pod
    > uwagę również ten sprzęt.

    Sprawował się bardzo dobrze... dźwięk z głośnika mi się nie podobał tylko...
    Kindle Fire HD miał znacznie lepsze głośniki.

    Ale już Nexusa nie mam. Parę tygodni temu, na wieść o wypuszczeniu
    nowej wersji, swego starego sprzedałem koledze a nowego jeszcze nie
    kupiłem... Zamiast Nexusa zastanawiam się jednak nad iPadem 10"...