-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <11jkzbpelgsnt$.2ww2aqh7dod9$.dlg@40tude.net>
<1h7y5c055s07f$.1h599bhgdo0ab$.dlg@40tude.net>
<59ea1e47$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
<rbqpyf74tzlq$.1gsxmgap441x5.dlg@40tude.net>
<59edbfc6$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<59edc3ca$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
<165f9o0qkhksr$.dt370o19vomn.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <165f9o0qkhksr$.dt370o19vomn.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Nexeny na zimę
Date: Mon, 23 Oct 2017 14:55:19 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 44
Message-ID: <59ede6b8$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.104.215
X-Trace: 1508763320 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 660 83.26.104.215:60194
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2769
X-Received-Body-CRC: 3729268098
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617312
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:165f9o0qkhksr$.dt370o19vomn.dlg@40tude.
net...
Dnia Mon, 23 Oct 2017 12:26:18 +0200, J.F. napisał(a):
>> Kierowca ma dopasowac predkosc do samochodu i opon, co na suchym
>> asfalcie raczej nie jest problemem :-)
>Problemem jest ten moment, kiedy nagle poznajesz granice możliwości
>swoich
>opon, umiejętności i systemu ESP.
>Dam ci przykład z dzisiaj - jechałem w deszczu kijawką na
>wspomnianych
Ale pisalem o suchym :-)
>michelinach latitude i były miejsca, gdzie przy hamowaniu włączał mi
>się
>abs. Na oko nie do odróżnienia od innych, ale jednak nawierzchnia
>mniej
>przyczepna. Dlatego nie chcę się świadomie decydować na oponę, która
>ma
>mankamenty.
Jasna sprawa, choc jak widzisz - ABS troche pracowal, ale nie miales
wiekszych problemow.
Z tymi wynikami na mokro tez dziwnie bylo - jezdze na calorocznych
Navigatorach, co to etykiecie maja przyczepnosc na mokro E, a IMO nic
im nie brakuje.
Etykieta powinna byc chyba rzetelna ?
Juz troche zuzyte, a nadal IMO dobrze trzymaja ... tylko jak to
obiektywnie ocenic ?
A teraz to juz w ogole ciekawostka
http://www.debica.com.pl/opony/_14?tt=102
przyczepnosc od B do F w zaleznosci od rozmiaru.
Biezniki dwa rozne maja, ale korelacji nie widze wcale ...
Rynek wymogl modele z B, tak im po prostu wyszlo, mocno przypadkowe te
wyniki ?
Miedzy B a F roznica w liczbach jest spora.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.17 15:02 J.F.
- 23.10.17 15:23 p...@g...com
- 23.10.17 15:43 Maciek
- 24.10.17 15:32 Yogi\(n\)
- 24.10.17 15:42 J.F.
- 29.10.17 23:47 Yogi\(n\)
- 31.10.17 06:27 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-14 Kraków => Kierownik ds. Kluczowych Klientów (transport morski i lotn
- 2025-01-14 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-01-14 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=