  • 21. Data: 2010-04-16 09:49:03
    Temat: Re: Nexen N6000 to dobre opony?
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    Użytkownik "kkk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ef7fe286-5d9b-494b-a285-ada0e88c79c6@w42g2000yq
    m.googlegroups.com...
    On 14 Kwi, 12:55, "Darek." <n...@g...pl> wrote:

    >Wiem tylko tyle, że jeżeli nie stać Cię na dołożenie do "normalnych"
    >opon - i nie możesz zmienić rozmiaru (tu też pewnie byłby dla Ciebie
    >problem bo felg nie rozdają za darmo...) to są inne tańsze auta - w
    >ostateczności tramwaje. Nie chciałbym Cię zobaczyć nagle naprzeciwko
    >na moim pasie - po torze albo po działce sobie jeździj jak
    >najbardziej.

    Pierdolisz jak potluczony... Opony Ci zaraz wybuchną - akurat.
    Za duzo filmów się naoglądałeś. Poza tym nigdzie nie pisałem że mnie
    nie stać - tylko "nie miałem akurat tyle kasy na firmówki." a to różnica.

    Możesz pisać co chcesz, jezdze na nich i nie boję się ze wybuchną.
    Natomiast patrząc na ilość Twoich wypowiedzi na liście, powiedziałbym
    że to Ty raczej jeździsz tramwajem.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 22. Data: 2010-04-16 09:50:24
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > ATSD jaka wersja seryjnego SAFRANE ma 324mm tarcze?

    Safrane Biturbo.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 23. Data: 2010-04-16 11:39:59
    Od: kkk <m...@g...com>

    > Za duzo filmów się naoglądałeś. Poza tym nigdzie nie pisałem że mnie
    > nie stać - tylko "nie miałem akurat tyle kasy na firmówki." a to różnica.

    "Bogacz" jesteś :) akurat nie miałeś, dobrze ze miales na paliwko.
    Extra, fajne masz oponki - polecaj wszystkim, ale nie pierdol
    (uzywajac Twojego słownictwa) że są prawie takie same jak firmowe
    tylko tańsze.
    Wybuchnąć to CI moze bateria w chinskim iphonie, który pewnie też
    polecasz bo prawie taki sam jak oryginal tylko tanszy :D

  • 24. Data: 2010-04-16 11:41:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Darek. pisze:

    > Safrane Biturbo.

    260KM na chinskich oponach - gratuluje odwagi.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 25. Data: 2010-04-16 11:42:27
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 16 Kwi, 09:50, "Darek." <n...@g...pl> wrote:

    > Safrane Biturbo.

    Prawdziwy "bogacz" - ja jezdze pewnie tramwajem jak przypuszczasz
    ale na "normalne" 17ki mnie stac. Gdyby mnie nie było jezdziłbym
    Seiczento co i Tobie polecam. Kupisz Michelina w 13ce i zobaczysz
    różnice :d

  • 26. Data: 2010-04-16 11:48:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kkk pisze:

    > Prawdziwy "bogacz" - ja jezdze pewnie tramwajem jak przypuszczasz

    Ciekawe czy zasilany podtlenkiem LPG w ramach ciecia kosztow :)))

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 27. Data: 2010-04-16 12:36:00
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > Ciekawe czy zasilany podtlenkiem LPG w ramach ciecia kosztow :)))

    Strasznym trollem od was zalatuje, Panowie "kkk" oraz "DoQ".

  • 28. Data: 2010-04-16 21:09:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Darek. pisze:

    > Strasznym trollem od was zalatuje, Panowie "kkk" oraz "DoQ".

    Znaczy sie, zgadlem?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 29. Data: 2010-04-18 12:20:34
    Od: kkk <m...@g...com>

  • 30. Data: 2010-04-18 12:23:43
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 16 Kwi, 21:09, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Znaczy sie, zgadlem?

    Do Biturbo "podtlenek" jest wręcz obowiązkowy... ;)

    pzdr