    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: News from Poland
    Date: Tue, 11 Jun 2024 13:04:57 +0200

    On Tue, 11 Jun 2024 10:33:20 +0200, PiteR wrote:
    > in <news:1verpanifp41v$.l5fnw4ikf5in.dlg@40tude.net>

    > w kerfur express
    >
    > https://piatnica.com.pl/produkt/jogurt-pitny-skyr-ja
    godowy-330-g/
    > https://amondelikatesy.pl/przetworymleczne/1435-Jogu
    rt_Skyr_Jagoda_330g_Piatnica-5901939103099.html
    > https://allegro.pl/oferta/jogurt-mango-i-marakuja-sk
    yr-pitny-piatnica-350-g-15630449906

    ok, tylko:
    -to jest "duzy" jogurt, 330ml.
    -jakis specjalny, Skyr, widać drogi.

    https://www.carrefour.pl/mleko-nabial-jaja/jogurt-ke
    fir-maslanka-serki-homogenizowane/jogurty-naturalne/
    piatnica-skyr-jogurt-typu-islandzkiego-naturalny-150
    -g
    2.95 za 150g

    https://www.carrefour.pl/mleko-nabial-jaja/jogurt-ke
    fir-maslanka-serki-homogenizowane/jogurty-naturalne/
    simpl-jogurt-naturalny-180-g
    0.89 za 180g Simpl jogurt naturalny.

    > muszkieterowie

    Czyli przysklepowy?

    > a kiedyś ci sie chciało, o tym piszę

    Kiedys nie był płatny :-)
    Dalej jest bezpłatny, na 1-2h, w zależnosci od sklepu.

    > deal z firma od parkingow wyczerpał sie dla marketow

    Ogólnie mi się wydaje, ze tu żadnego dealu nie ma.
    Klienci nie płacą, wiec dla marketu to tylko koszty.

    No ale zabezpieczają się przed tym, zeby okoliczni mieszkańcy nie
    zastawili im parkingu.

    > no ale ja w Polsce się czuje też obco
    > to lepiej postarac sie czuć jak u siebie w Polsce :)
    >
    > Polska mi odjechała maj frend.

    Polska się zmienia - w jednych dziedzinach szybciej, w innych wolniej.
    Kierunek tych zmian nie jest jakis specjalnie inny niz "na zachodzie",
    więc nie powinny bardzo zaskakiwać.

    Jesli dobrze widzę, to narzekasz głównie na ceny.
    No cóż, nie będę narzekał, jeśli więcej zarabiamy, nie będę też
    narzekał, jesli funt tanieje :-)

    J.