  • Data: 2007-02-21 09:49:07
    Temat: Re: Netia zbuduje sieć 10G Metro Ethernet
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Feb 2007 08:33:49 +0100, Marek Janik wrote:

    > Troche niezbyt lapie w jakim tonie piszesz tzn czy aby nie ironicznym bo
    > akurat fTP zaczyna mozno rozbudowywac siec swiatlowodowa pod FTTB co
    > najmniej. Tez sobie zdaja sprawe ze na miedzi to duzo nie zwojuja tym
    > bardziej ze zostali zmuszani do jej udostepniania (przez BSA).

    gdzie to rozbudowuje ? W warszawce ?
    Tak się złożyło, że swego czasu fTP miała jakieś nadwyżki kasy i
    zainwestowała u mnie w miasteczku w ONU stojace max kilkaset metrów od
    klientów, co i tak nie przeszkadzało w:

    1.Początkowym permanentnym BMT na jakikolwiek stały dostęp do Internetu za
    wyjątkiem polpaka podłaczanego w tradycyjnej technologii (z pominieciem
    w/w urządzeń).
    2.Wdrażaniu usługi SDI poprzez krosowanie kabelków naokoło,
    czyli od klienta do ONU, stamtąd miedzią do budynku gdzie jest wyposażenie
    obsługujące SDI, następnie znowu miedzią z powrotem do wyposażenia
    abonenckiego w ONU.
    3.Późniejszym wdrażaniu ADSL na identycznych zasadach jak SDI z
    pojawiającymi się problemami przy wyższych prędkościach.

    --
    futszaK
    0601061867