  • Data: 2007-02-23 15:32:10
    Temat: Re: Netia zbuduje =?UTF-8?B?c2llw6YgMTBHIE1ldHJvIEV0aGVybmV0?=
    Od: Artur Zakrzewski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <ermmra$uth$1@polsl.pl>, m...@l...usun-to.pl says...

    > dlatego coraz czę=3Fciej telekomy wynosz=3F swoj=3F strukturę coraz bliżej skupisk
    > klientów,
    > tak żeby ostatnia mila była jak najkrótsza - nadal pozostaj=3Fc przy
    > technologi xDSL

    O FTTL trabilo sie juz w pierwszej polowie lat 90 i faktycznie tp na
    poczatku Y2K wybudowala w mojej okolicy fastlinka. Co ciekawe,
    uruchomila go dopiero cos kolo 2004/2005. Oczywiscie kabli nie
    wymieniono, wiec niekoniecznie da sie uruchomic szybka nerwostrate.
    A mowienie ze wyniesienie accesu da duzo, w tym przypadku sie nie
    sprawdzilo.

    > Ale weĽ przykład dużego telekomu i zachodnich trendów:
    > - pracownik nie jest przeszkolony, to nie wolno mu tego robić
    > - pracownik się za to nie weĽmie, bo go nie przeszkolili i ma to w dupie
    > - firma go nie przeszkoli bo to tylko robotnik

    BTW: Czy wszystko co jest "zachodnie", musi byc bezgranicznie kopiowane
    do nas?

    art