    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Netia wypowiada umowy preselekcji z dawnym Tele2?
    Date: Tue, 06 Oct 2009 22:28:18 +0200

    "Sempiterna" <r...@a...pl> writes:

    > W każdym razie przed chwilą sprawdziłem, układ taki, jak poniżej (aby
    > wszyscy mogli przeczytać moją wiadomość, zamieszczam próbę po tekście),
    > nie spowodował problemów z czytelnością.

    Znaczy poprawili? :-)

    > A domyśl się... Naprawdę nie rozróżniasz sytuacji, gdy ktoś nie może
    > czegoś nie używać, albo jeśli nawet może, lecz nie chce, to odnosi się
    > kulturalnie do proszącego i odmawiając prośbie, potrafi przeprosić za
    > kłopot (kulturalny człowiek potrafi przeprosić nawet wtedy, gdy nie jest
    > winien), a tego, gdy osoba poproszona o nie używanie QP, (czy np. o nie
    > pisanie nad cytatem), zaczyna ci wymyślać od pedałów, homoseksualistów i
    > innych takich?

    - Ja nie pisalem o zadnych pedalach itp.
    - Domagasz sie przeprosin (od kogos tam) mimo ze wina lezy w calosci po
    Twojej stronie (Twojego czytnika).
    - wciaz nie widze zadnych dowodow itp. na to, ze ktos, kto uzywa QP,
    robi to zlosliwie. Nie mozesz zrozumiec ze QP to naturalny, zupelnie
    nie zlosliwy, calkowicie zgodny z norma a nawet przez nia polecany
    sposob kodowania.

    Pomysl chwile.

    > Jeszcze raz powtorzę - nie uznaję QP za złe, jako takie, uznaję za złe
    > jego złośliwe nadużywanie.

    Co to jest "naduzywanie polecanego sposobu kodowania"???

    > I na koniec powiem Ci tyle - z calym szacunkiem - z taką postawą z
    > ciebie żaden krótkofalowiec nie będzie, jeśli kiedyś zechcesz zdobić
    > licencję. Hint - bandplan i jego umocowanie prawne, oraz obyczajowe,
    > prawda, jak bardzo kojarzy się z Netykietą?

    Nie chce na szczescie zdobić niczym zadnych licencji ani nawet w ogole
    nie wspominalem o KF. Skad Ci to przyszlo do glowy?

    Jesli Twoim zdaniem zla netykieta jest uzywanie wlasciwego i polecanego
    przez RFC kodowania, to czym jest domaganie sie przeprosin za brak winy,
    i zrzucanie odpowiedzialnosci (jak male dziecko, zupelnie) na osoby,
    ktore nie maja zadnego wplywu na problem? I jak sie to ma do tych
    licencji?

    Wiesz, jasne ze to lekarz jest wszystkiemu winny, on sie zreszta temu
    wcale nie dziwi.
    --
    Krzysztof Halasa