  • Data: 2009-10-06 19:04:00
    Temat: Re: Netia wypowiada umowy preselekcji z dawnym Tele2?
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3tyycxxz4.fsf@intrepid.localdomain...

    > Co ma QP do buga z beginem?
    >
    > Swoja droga, jakbym uzywal takiego szmelcu ktory w kazdym beginie
    > widzi
    > zalacznik to tez bym sie do tego nie przyznawal.
    > BTW: pare miesiecy temu uzytkownik OE (czy jak sie to nazywa)
    > przekonywal mnie, ze bug z beginem zostal w koncu poprawiony. To jak
    > z tym jest?

    Częściowo tak jest, już OE nie jest aż taki wrażliwy, trzeba się ciut
    bardziej postarać.
    W każdym razie przed chwilą sprawdziłem, układ taki, jak poniżej (aby
    wszyscy mogli przeczytać moją wiadomość, zamieszczam próbę po tekście),
    nie spowodował problemów z czytelnością.

    > Jeszcze raz powtorze: QP to jest normalne kodowanie, dlaczego uwazasz
    > ze ktos uzywa go zlosliwie?

    A domyśl się... Naprawdę nie rozróżniasz sytuacji, gdy ktoś nie może
    czegoś nie używać, albo jeśli nawet może, lecz nie chce, to odnosi się
    kulturalnie do proszącego i odmawiając prośbie, potrafi przeprosić za
    kłopot (kulturalny człowiek potrafi przeprosić nawet wtedy, gdy nie jest
    winien), a tego, gdy osoba poproszona o nie używanie QP, (czy np. o nie
    pisanie nad cytatem), zaczyna ci wymyślać od pedałów, homoseksualistów i
    innych takich?
    Jeszcze raz powtorzę - nie uznaję QP za złe, jako takie, uznaję za złe
    jego złośliwe nadużywanie.
    I na koniec powiem Ci tyle - z calym szacunkiem - z taką postawą z
    ciebie żaden krótkofalowiec nie będzie, jeśli kiedyś zechcesz zdobić
    licencję. Hint - bandplan i jego umocowanie prawne, oraz obyczajowe,
    prawda, jak bardzo kojarzy się z Netykietą?

    ***
    próba z beginem: (4 wersje, wykonana między skrzynkami mailowymi)
    pierwsze trzy wersje są nadal czytelne. Czwarta widnieje jako załącznik,
    ale za to, sygnatura z powrotem jest widoczna.
    (jej tekst zaczyna się begin 000 dupa.pr4)

    begin dupa.pr1
    dupa pru
    end

    begin dupa.pr2