eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipRe: Netia jak z jakością łącza operatorskiego?Re: Netia jak z jakością łącza operatorskiego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
    ier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Netia jak z jakością łącza operatorskiego?
    Date: Tue, 13 Apr 2010 11:06:36 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <hq1c71$q59$1@inews.gazeta.pl>
    References: <a...@s...googlegroups.com>
    <3...@w...googlegroups.com>
    <hpuhmg$njd$1@inews.gazeta.pl> <hpvqo5$ih$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-86-63-142-200.nplay.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1271149601 26793 86.63.142.200 (13 Apr 2010 09:06:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Apr 2010 09:06:41 +0000 (UTC)
    X-User: siedar1
    In-Reply-To: <hpvqo5$ih$1@opal.futuro.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100411)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:92591
    [ ukryj nagłówki ]

    shefenez pisze:
    > W dniu 2010-04-12 09:21, Sied@r pisze:
    >> mixer pisze:

    >> Darek
    > Darek , nie żebym bronił Neti , ale przy takim wolumenie ktory podałeś ,
    > to moje doświadczenie mowi iż stają " na uszach" jak coś się dzieje , na
    > czele z opiekunem , ale tak jak już pisałem zapewne zalezy od regionu .

    Sorry w Lublinie - zwolnili praktycznie wszystkich od sieci. Tych,
    którzy byli w stanie np. skontaktować się wew. z adminami i coś ustalić.
    Stania na uszach u nich nie widziałem.
    Miałem dwa podejścia do nich - raz - wolumen 200-400Mb/s - później
    zrezygnowaliśmy ( tu był problem z jakością Link im się kończył i nie
    było wiadomo kiedy update)

    I ostatnio sporo więcej. Około rok czasu. Do jakości nie mam zastrzeżeń.
    Mam zastrzeżenia do obsługi klienta jako takiej.

    Nie mam zwyczaju kontaktować się z handlowcem jak muszę zmienić filtry
    czy rozgłaszać coś nowego.
    Chcę kontaktu z żywym człowiekiem ew. skrzynką e-mail - na której ktoś
    mi w ciągu dnia roboczego odpowie.

    Mimo że mam w węźle światło od nich to nie jestem entuzjastą
    wykorzystywania go.

    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: