    From: "Jakub K." <j...@a...plnospa>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Netia i SLA
    Date: Wed, 11 Jul 2007 17:06:08 +0200

    a...@g...pl pisze:
    > upust i kara swoja droga a czarno na bialym
    > gwarantowany czas usuniecia awarii 4h

    To się nie nazywa SLA, tylko CUA (w Netiowej umowie).

    > walczyli jak lwy z konkurencja o nas ale widze ze to zle ze ich wybralismy
    > w kazdym razie nie polecam

    Teraz walczą o klientów detalicznych końcowych (czytaj xDSL via TPSA BS)

    > zobacze jak exatel sie sprawdzi

    Boże uchroń.

    Zostaw jakieś dane tu/e-mail, może ktoś (np. ja) sprawdzi/ę Twoja
    dostępność i Ci coś zaoferuje.

    Jakub 'jezik/nemesis' Kolasa

    `Given enough eyeballs, all bugs are shallow'
    Linus' Law, Eric Raymond
    e-mail
    jezik+at+arker.pl
    j+at+openweb.org.pl