  • 11. Data: 2007-07-03 19:24:01
    Temat: Re: Netia i Niemcy
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    Z jakiego miasta był ten admin jeśli wolno spytać?
    Może jakiś namiar na niego można dostać?

  • 12. Data: 2007-07-03 19:57:41
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    dragonite pisze:
    > Tego nie jestem pewien ale z informacji zamieszczanych na polipie można dojść
    > do takich wniosków. Nie wiem czy to na 100% złomiarze im to przecinają. Może
    > to inna ekipa która wyciąga te światłowody i przerabia je na zabawki z włókien
    > światłowodowych które ładnie świecą. Czy może ktoś w okolicy kładzie nową sieć
    > światłowodową. Nie che tu dywagować i uprawiać demagogi. Fakt faktem, że takie
    > sytuacje miały miejsce.

    Masz racje, bo sam opisywałem na polipie ze znowu tkt nie działało.
    Naprawa wg TKT zawsze zajmowała ok 7 godzin, ale po tym jak w ciągu
    tygodnia dwa razy "ukradli" im światłowód to przestałem wierzyć w ich
    bajeczki.

    Jak pisałem, pierwsza naprawa ~7h bez neta, druga juz o polowe mniej bo
    jakieś 3h z minutami. Może po tylu awariach się wyrobili i położenie +
    zaspawanie światłowodu zajmuje im juz polowe mniej czasu, inna sytuacja
    jest taka ze maja techników jakich maja.

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 13. Data: 2007-07-04 05:55:17
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    >Z jakiego miasta był ten admin jeśli wolno spytać?
    > Może jakiś namiar na niego można dostać?

    Katowice

  • 14. Data: 2007-07-04 09:21:52
    Od: " " <d...@g...pl>

    Pod tym linkiem znajduje się mapa sieci Netii:
    http://inwestor.netia.pl/files/inwestorzy/prezentacj
    e/netia_roadshow_presentation_12_june_2007_as_at_h11
    .pdf
    Strona 19 w tej prezentacji. I jakoś nie widzę aby Netia nie miała zamkniętego
    ringu z Katowicami.

  • 15. Data: 2007-07-04 12:38:00
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    ttt wrote:

    > Mam znajomego admina w sieci wlasnie na Slasku. Zrezygnowal z Netii po ilus
    > tam awariach. Z tego, co mi opowiadal wynika, ze Netia na Slasku nie ma
    > zamknietego ringu, ale potwierdzic tego nie moge. Poza tym od momentu
    > wejscia Netii w Bitstream Access wyjscie w swiat w Netii pogorszylo sie.

    Ja też dziś wysłałem wypowiedzenie umowy z Netią. Zagranicy w Netii nie daje
    się używać od września ub. roku, prawdopodobnie wtedy przepieli Futuro na
    swoje łącza zagraniczne.

    --
    TOM

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 16. Data: 2007-07-04 13:17:50
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 04 Jul 2007 14:38:00 +0200, Tomasz Śląski wrote:

    > Ja też dziś wysłałem wypowiedzenie umowy z Netią. Zagranicy w Netii nie daje
    > się używać od września ub. roku, prawdopodobnie wtedy przepieli Futuro na
    > swoje łącza zagraniczne.

    ....i pomyśleć że zagramanica zaczęła sensownie chodzić w TPSA w momencie
    jak zaczeli kupować łącze od Telii...

    --
    futszaK
    0601061867

  • 17. Data: 2007-07-06 06:54:33
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

    Dnia wtorek 03 lipca 2007 12:36, milutki napisał(a):

    > co
    >>
    > Możesz szrzej napisac skąd jesteś i jakie problemy ci doskwierają bo
    > "stoje" przed wyborem provaidera i dostałem bardzo ciekawą ofertę o NETI
    > więc chciałbym wiedzieć w co mogę się wpakować.

    Kraków, 2Mbit symetryczne. Problem z prędkościami scp chyba (przyspieszyło
    napewno, aczkolwiek nie mam czasu przeprowadzenie dokładnych testów) został
    rozwiązany, aczkolwiek wciąż pozostają problemy z gwarantowaniem tej
    gwarantowanej przepustowości. Znajoma firma (jeden z krakowskich ISP)
    odbiera 25Mbit symetryczne i przy takiej usłudze problemów z
    przepustowością nie ma (tylko, że to jest ethernet w jednym z głównych
    węzłów dawnego Futuro).

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Centos, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |

  • 18. Data: 2007-07-06 20:12:24
    Od: Dylon <s...@...naglowku>

    Dnia Tue, 03 Jul 2007 19:32:27 +0200, ttt napisał(a):

    > momentu wejscia Netii w Bitstream Access wyjscie w swiat w Netii
    > pogorszylo sie.

    Nie tylko wyjscie na swiat.
    Z ftp-a tasku zawsze moglem wysycic lacze (10mbit) a od przelomu
    stycznia/lutego srednie transfery to 500-1000kbit/s. (oczywiscie w netii
    twierdzili ze u nich wszystko w porzadku)

    Na szczescie jeszcze tylko miesiac :)

    Maciej Dylski
    adres: szukaj w naglowku

  • 19. Data: 2007-07-07 21:23:35
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski pisze:

> [...]
    > zaspawanie światłowodu zajmuje im juz polowe mniej czasu, inna sytuacja
    > jest taka ze maja techników jakich maja.

    uważasz, że 7 godzin lub 3 godziny na zespawanie światłowodu to jest dużo ?
    biorąc pod uwagę diagnozę + dojazd ?

    widziałeś kiedyś jak się światłowód spawa ? Samo spawanie chwilkę trwa,
    a rozłożenie sprzętu ?
    Zakładam też, że jak ktoś wyciągnął parę metrów nawet światłowodu to też
    chwile musi trwać ułożenie nowego. zespawanego i niezabezpieczonego też
    nie zostawią ... pewnie też spawają więcej niż jedno włókno, bo jak ktoś
    przetnie to raczej wszystkie :)

    Sądzę, że nawet 7 godzin to raczej bardzo dobry czas. Inna sprawa, że
    Klientom się dłuuuży. Ale obiektywnie to chyba jednak sprawnie działają
    z naprawami.

    Wojtek

  • 20. Data: 2007-07-07 23:43:14
    Od: "Kajetan" <n...@n...pl>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości

    > uważasz, że 7 godzin lub 3 godziny na zespawanie światłowodu to jest dużo
    > ?
    > biorąc pod uwagę diagnozę + dojazd ?

    Duzo czy nie duzo, dziwne ze maja taki pojedynczy punkt awarii.