-
Data: 2010-10-12 18:18:40
Temat: Re: Netia -LLU
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Tak niedawno napisałem:
> Potrzebowłem niedawno numeru stacjonarnego (głównie do połączeń
> przychodzących). Ponieważ zauważyłem na rynku nowego operatora,
> co to z nim wcześniej nie miałem do czynienia, a który wygląda
> obiecująco, więc postanowiłem sprawdzić. Zapłaciłem za dziesięć
> lat z góry i rozpocząłem testy. Szybko się okazało, że jak dzwonię
> z komórki Ery, to przeważnie się dodzwaniam, ale czasem jest
> sygnał zajętości, a czasem -- o zgrozo -- komunikat "nie ma takiego
> numeru".
>
> Interweniowałem (pisemnie, mailowo) u operatora. Sprawę potraktowali
> poważnie, szybko udało nam się wspólnie wyeliminować pierwszy błąd
> (zajętość). W sprawie drugiego błędu dało się ustalić, że wywołania
> w ogóle nie dochodzą do sieci operatora, więc kto inny kłamie w sprawie
> nieistnienia mojego numeru. Rozmowy z Ery operator dostaje tranzytem
> z TPSA -- tyle mi jeszcze powiedzieli. Zatem winny musi być któryś
> z tych dwóch.
>
> Złożyłem reklamacje w Erze -- bo mogłem, to mój operator, a z TPSA
> nie mam nic do czynienia, więc nie mogłem. Zajęli się od razu, ale
> widać było, że mało poważnie. Coś chyba marudzili jak zwykle, że
> rozwiązanie wymaga czasu i dali sobie na to tydzień. Ale chyba nic
> nie robili, wychodząc z założenia, że może samo się naprawi. Jak się
> nie poprawiło, to wysłałem skargę do UKE. Odpowiedzieli natychmiast
> i zapowiedzieli interwencję. I jak zapowiedzieli, tak chyba zrobili.
> Bo wszystko świetnie działa już trzeci miesiąc.
>
> Morał z tego taki: interweniować gdzie się tylko da. I obok tego moje
> zdziwienie, że operator sam wcześniej nie sprawdził i nie interweniował
> w UKE.
Jako się rzekło, sytuacja poprawiła się już dawno, ale dzisiaj otrzymałem
oficjalne pismo od UKE z załączonymi wyjaśnieniami Ery. Piszą, że to moje
"już dawno" oznacza "3 sierpnia" i że winny był "tzw. routing na jednej
z central". No i bardzo ładnie, podoba mi się, że po prostu naprawili
i przyznali się do problemów, a nie upierali się, że "zawsze działało",
bo przecież niektórzy mają w zwyczaju tak właśnie się tłumaczyć.
Na dodatek dali mi jeszcze dodatkowe 30 minut rozmów. To mnie zaskoczyło
(mile), ale też i rozbawiło. Bo przecież nie tylko ja, ale wszyscy mieli
(potencjalne) problemy z dodzwonieniem się na mój numer. To może
wszystkim dać? Ciekawe co by było, gdybym w skardze nie ograniczył się
do podania numeru swojej komórki, ale wyliczył długą listę telefonów
krewnych i znajomych, które mogły mi posłużyć do dokładnego sprawdzenia,
że tzw. routing na jednej z central był do bani.
--
Jarek
Następne wpisy z tego wątku
- 12.10.10 20:35 Dremka
- 13.10.10 09:03 Miroslaw Dobrzanski
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO