  • 1. Data: 2010-08-09 12:58:27
    Temat: Netbook z modemem GSM
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    Witam
    Nie chcę kupić takowego od operatora, szukam czegoś 10"-12" z wbudowanym
    modemem GSM na wolnym rynku, małe lekkie długo pracujące na bateriach.
    Piotr

  • 2. Data: 2010-08-09 13:01:28
    Temat: Re: Netbook z modemem GSM
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 14:58:27 +0200, news..pl napisał(a):

    > Witam
    > Nie chcę kupić takowego od operatora, szukam czegoś 10"-12" z wbudowanym
    > modemem GSM na wolnym rynku, małe lekkie długo pracujące na bateriach.

    http://www.vobis.pl/oferta/mininotebooki/10_i_wieksz
    e/900061_netbook_nokia_booklet_3g_ice.aspx

    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-08-09 14:05:47
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    > http://www.vobis.pl/oferta/mininotebooki/10_i_wieksz
    e/900061_netbook_nokia_booklet_3g_ice.aspx

    wydaje mi sie czy ten 'netbook' ma ekran jak laptop, tzn nie jest tak
    splaszczony jak w netbookach (co uniemozliwia praktycznie normalna prace
    programisty i nadaje sie raczej do poczty, filmow i netu-po przyzwyczajeniu)
    ?

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 4. Data: 2010-08-09 14:22:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    news..pl napisa?(a):

    > Nie chcę kupić takowego od operatora, szukam czegoś 10"-12" z wbudowanym
    > modemem GSM na wolnym rynku, małe lekkie długo pracujące na bateriach.

    Polecam Acer Netbook Aspire One D250 HSPA z iPlusa. Mam takie trzy i sam
    jestem zadziwiony ze taki fajny :)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 5. Data: 2010-08-09 15:41:25
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Kotlet mielony" <b...@b...blabla> wrote in message news:i3p201$kv4>
> [...]
    > programisty i nadaje sie raczej do poczty, filmow i netu-po przyzwyczajeniu)

    praca programisty na netbooku? :D

  • 6. Data: 2010-08-09 15:50:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 16:41:25 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > praca programisty na netbooku? :D

    ciii.. to jest tylko programista niepanoramicznych ekranów

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 7. Data: 2010-08-09 15:54:13
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
    > "Kotlet mielony" <b...@b...blabla> wrote in message
    > news:i3p201$kv4> wydaje > mi sie czy ten 'netbook' ma ekran jak laptop,
    > tzn nie jest tak
    >
    > praca programisty na netbooku? :D

    daloby rade gdyby rozdzielczosc byla normalna dlatego pytam czy ten nokii ma
    rozdzielczosc
    normalna czy rownie splaszczony ekran jakw typowym netboku, mam netoboka
    n130 i nie idzie na nim
    pisac programow. Gdyby wstawili po bokach ekranu monitora zwezajac go wtedy
    b y to nie stanowilo problemu

  • 8. Data: 2010-08-09 15:57:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 14:01:28 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > http://www.vobis.pl/oferta/mininotebooki/10_i_wieksz
    e/900061_netbook_nokia_booklet_3g_ice.aspx

    http://sklep.sferis.pl/index.php/produkt,24126,nokia
    -booklet-3g-z530-10-1-120gb-1gb-bt-gps-3g-wf-w7s-sil
    ver

    Tu jest "trochę" taniej.

    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons
    tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
    they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
    beautiful. Everything was beautiful."

  • 9. Data: 2010-08-09 15:57:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Kotlet mielony pisze:

    > Gdyby wstawili po bokach ekranu monitora zwezajac go
    > wtedy b y to nie stanowilo problemu

    Co wstawili? Brakuje mi jakichś komend w tym zdaniu, programisto ;)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-08-09 15:58:03
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Kotlet mielony" <b...@b...blabla> napisał w
    wiadomości news:i3p8bc$bnt$1@inews.gazeta.pl...

    > daloby rade gdyby rozdzielczosc byla normalna dlatego pytam czy ten nokii
    > ma rozdzielczosc

    Ten ma 1280 x 720