  • 1. Data: 2012-05-05 13:16:00
    Temat: Netbook jako rejestrator dźwięku - nietypowe ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Wpadłem na szatański pomysł - nagrać śpiew ptaków o świcie.
    Jako, że nie dysponuje żadnym fachowym sprzętem - pomyślałem, że zabiorę
    netbooka w plener - ale jego mikrofon to pewnie porażka.

    Jaki macie pomysł by minimalnym nakładem kosztów nagrać dźwięk
    jak najlepszej jakości ?

  • 2. Data: 2012-05-05 13:35:52
    Temat: Re: Netbook jako rejestrator dźwięku - nietypowe ?
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Jaki macie pomysł by minimalnym nakładem kosztów nagrać dźwięk
    > jak najlepszej jakości ?

    zapomnij.

    Zoom H4N jakieś 1200-1300 zł. I to wcale nie jest wysoka jakość. Wysoka
    jakość zaczyna się gdy zainwesujesz w mikrofony za jakieś 5 tysięcy $.

  • 3. Data: 2012-05-05 13:51:45
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-05 13:16, Radek D pisze:
> [...]
    > netbooka w plener - ale jego mikrofon to pewnie porażka.
    >
    > Jaki macie pomysł by minimalnym nakładem kosztów nagrać dźwięk

    A Twój telefon źle nagrywa? (Dyktafon).
    Póżniej możesz sobie przenieść ten plik na komputer.

    --
    animka

  • 4. Data: 2012-05-05 14:30:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Radek D napisa?(a):

    > Jaki macie pomysł by minimalnym nakładem kosztów nagrać dźwięk
    > jak najlepszej jakości ?

    http://www.youtube.com/watch?v=DcBdHZAfG8Y

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 5. Data: 2012-05-05 14:31:55
    Od: RR <m...@w...pl>

> [...]
    > netbooka w plener - ale jego mikrofon to pewnie porażka.
    >
    > Jaki macie pomysł by minimalnym nakładem kosztów nagrać dźwięk

    Poszukaj w mikrofonach z USB. Do 200 zł coś dostaniesz z charakterystyką
    kierunkową superkardioidalną. Dzięki USB unikniesz spinania mikrofonu z
    beznadziejnym wejściem netbooka. Z tym, że za te pieniądze, trudno się
    spodziewać rewelacji.

    --
    rry

  • 6. Data: 2012-05-05 14:46:52
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=DcBdHZAfG8Y
    ;-)

    Połowa z tego lata/biega po moim podwórku, a
    ja właśnie chciałem nagrać jak sobie śpiewają
    o świcie - niesamowite wrażenie robią dziesiątki
    śpiewających na raz ptaków gdy jeszcze nie słychać "cywilizacji".