  • 1. Data: 2009-11-10 20:36:51
    Temat: Netbook-Tablet prosze o opinie
    Od: "sailling8" <s...@U...fm>

    Zastanawiam sie nad zakupem Netbooka w formie tabletu. Prosze o porade czy
    da sie z biegiem czasu na czyms takim pracowac? Jak wyglada kwestia
    porysowania matrycy? Dziekuje za gory za pomoc.

    Michal

  • 2. Data: 2009-11-10 21:03:11
    Temat: Re: Netbook-Tablet prosze o opinie
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-11-10 21:36, Użytkownik sailling8 napisał:
    > Zastanawiam sie nad zakupem Netbooka w formie tabletu. Prosze o porade
    > czy da sie z biegiem czasu na czyms takim pracowac? Jak wyglada kwestia
    > porysowania matrycy? Dziekuje za gory za pomoc.

    Pytanie co dla ciebie oznacza "pracować" ?
    Z uwagi na delikatność ekranu nie zalecam nagminnie stosować
    klawiatury ekranowej.
    Jeśli musisz na tym sporo pisać kup tablet z klawiaturą taką samą
    jak w laptopie.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-11-10 21:23:09
    Od: "sailling8" <s...@U...fm>

> [...]
    > klawiatury ekranowej.
    > Jeśli musisz na tym sporo pisać kup tablet z klawiaturą taką samą

    a czy sa netbooki - z obrotowym ekranem ale nie dotykowym?
    michal

  • 4. Data: 2009-11-10 22:14:25
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    sailling8 wrote:
    > Zastanawiam sie nad zakupem Netbooka w formie tabletu. Prosze o porade
    > czy da sie z biegiem czasu na czyms takim pracowac?

    Zalezy, co chcesz na tym robic. Zetknalem sie z tabletami IBM z serii X i
    moim zdaniem sa to maszyny nie do zdarcia - niemal w calosci metalowe,
    perfekcyjnie wykonane, dopracowane w kazdym detalu. Tylko ta cena... choc
    zdecydowanie wolalbym cos takiego, uzywanego, niz cokolwiek nowego
    kosztujacego mniej, niz 2-2,5 tys. zl.

    k,

  • 5. Data: 2009-11-10 22:46:30
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-11-10 22:23, Użytkownik sailling8 napisał:

    > a czy sa netbooki - z obrotowym ekranem ale nie dotykowym?

    Nie spotkałem ale kto wie, spotkałem równie idiotyczne rozwiązanie
    odwrotne czyli ekran dotykowy w laptopie (brak możliwości obrócenia
    ekranu).

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-11-11 02:28:58
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    http://lmgtfy.com/?q=tablet+netbook

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 7. Data: 2009-11-11 02:32:13
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** sailling8 <s...@u...fm> wrote:

    > Zastanawiam sie nad zakupem Netbooka w formie tabletu.

    Do czego chcesz używać? Do np. czytania dokumentacji w warunkach polowych i
    innych takich to z pewnością to świetna sprawa. Do wprowadzania danych (np.
    pisania) to już trochę bez sensu bo skoro i tak masz klawiaturę to po co się
    męczyć z tablet input?

    Generalnie to ma zastosowania dosyć specyficzne - na pewno wygodnie się w ten
    sposób czyta, jak jest dedykowane oporgramowanie np. do ankietowania to
    wygodnie to robić na stojąco (często hostessy itd. tego używają).

    Poza tym to nie wiem.

    Generalnie Windows 7 ma zajebiste wsparcie (chyba najlepsze z dostępnych OS na
    pecety) dla touch/tablet input.

    Netbooki jakieś widziałem (ale raczej jako ciekawostki) w formie tabletu z
    obracanym ekranem ale nie porywałbym się na takiego - to jednak zbyt delikatny
    sprzęt (ekran jest na jednym uchwycie) tzn. powinien być solidny. Tak jak
    któryś z kolegów pisał jak potrzebujesz tablet to tylko ThinkPad z serii X.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 8. Data: 2009-11-11 15:23:10
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Wed, 11 Nov 2009 03:32:13 +0100, Konrad Kosmowski wrote:
    > Tak jak któryś z kolegów pisał jak potrzebujesz tablet to tylko ThinkPad z serii X.

    Hmm, moze warto dolaczyc do tej listy Della Latitude XT(2)?
    www.notebookcheck.pl/Recenzja-Dell-Latitude-XT.11744
    .0.html
    XT2 XFR (pomijajac cene) jest raczej o wiele lepszy od TP X** ;-)
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 9. Data: 2009-11-15 07:28:44
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Ja używam od ponad dwóch lat Fujitsu-Siemns z serii Lifebook T, oraz IBM
    z serii X
    właśnie taki tablet z klawiaturą na zawiasie.
    W sumie to niezbyt często używam tego jako tabletu, bo...
    nie najwygodniejsze dla mnie jest używanie zawsze dedykowanego piórka, a
    tablety nie reagują na paluchy, tylko na specjalne rysiki,
    ale jak wejdzie do tej klasy urządzeń technologia obsługi palcem i to
    najlepiej z multitouch, to wtedy się przesiąde, bo wtedy w 70%
    użtkowania takiego laptopa klawiatura przestanie być potrzebna praktycznie.
    Teraz takiego mojego sprzętu marzeń pewnie jeszcze nie ma... ale myślę,
    że się niedługo doczekam.

    PZDR Bartek