  • Data: 2002-06-02 21:13:56
    Temat: Re: Net przez kablowe. kilka pytan odnosnie ograniczen
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek Olszewski wrote:

    > Faktem jest, ze branza zrobila sie podla. Mozna albo klamac wprost, albo
    > sie zaadaptowac i chocby troche naginac rzeczywistosc. Inna mozliwosc to
    > tylko zmienic branze i zajac sie produkcja zdrowej zywnosci.

    Czyli jednak opinia na swiecie jest prawdziwa, ze w Polsce
    wszyscy kradna? ;8) I nie chcialbys tego zmienic? Oszukiwanie jest
    dobre na krotka mete. Tak, biznes to nie kaszka z mleczkiem, ale takie
    rzeczy jak dotrzymywanie umow to po prostu podstawa, bez tego sie nie
    da rozwijac stabilnie. Reklama to co innego. W reklamie mozna przesadzic
    i opuscic wady, ale tez tylko do pewnego stopnia. Czy Ciebie nie wkurza
    na przyklad "piwo bezalkoholowe 7% alkoholu (bardzo drobnym drukiem)"?
    Czy te komisje wezma za dobra monete, jesli im sie sprzeda 2Mbit
    jako 4Mbit? (no co, nazwy nie mozna zmienic? ;8)). W koncu sie ktos
    zorientuje i bedziesz musial zjadac notatki bez popicia jak Wieczerzak
    ha ha :8))))

    P.S. Nie jest moja intencja zasmiecic grupe, po prostu mam
    bardzo niskie poczucie wlasnej wartosci i winie za to osoby i
    organizacje personifikujace wladze, co ma mi zrekompensowac...dobra,
    nie ta grupa :8)

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    `Well, a "RATH" is a sort of green pig: but "MOME" I'm not