  • 41. Data: 2009-06-22 19:46:14
    Temat: Re: Nero Express to syf. Co zamiast niego?
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:h1o1o5$9tf$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    lamer pisze:

    >Niektóre Nero pracowały dobrze tylko ze sprzętem
    >zakupionym w komplecie.Miały okrojone sterowniki i
    >na innych nagrywarkach, np.nowszych lub innego producenta
    >nie wszystko chodziło dobrze.

    Ale to jest egzemplarz od tej nagrywarki.

    lamer

  • 42. Data: 2009-06-22 20:02:45
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "lamer" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A po przegraniu z DVD na dysk jakie jest md5?

    A to ciekawe, bo właśnie wyszło inne niż pliku na dysku i inne niż prz
    odczycie z płyty ;/

    > Zrobiłem test u siebie i na nero express 6.6 i nagrywarka LG + płyta CD-RW
    > jest takie samo md5 jak na dysku, sprawdzałem na dwóch różnych plikach po
    > 350MB.

    Może wersja 6.6 jest już dobra?
    W tym pliku 4,35 GB w sumie uszkodzone jest 15 bajtów, pierwszy ma offset
    około 1 GB.
    Nigdy dwa bajty jeden przy drugim, na oko co 200 MB jeden uszkodzony bajt.

    lamer