  • 1. Data: 2003-09-22 14:25:55
    Temat: Neostrada po niemiecku...
    Od: Romuald Szcześniak <r...@g...pl>

    http://nt.interia.pl/news?inf=428985
    Dwa megabity za 49 euro
    22.09.2003 14:22
    Niemiecka firma Komtel od 1 października zaoferuje swoim abonentom dostęp przez
    łącza 2 mbit. Opłata instalacyjna wyniesie 99,95 euro, zaś abonament miesięczny
    za korzystanie z łącza - 49 euro razem z MwST, czyli niemieckim VAT.Jest to cena
    porównywalna z czterokrotnie wolniejszą Neostradą

    --
    RomekSz ____________________ http://sqadaq.tk/ ____________________ ICQ 38248653

  • 2. Data: 2003-09-22 14:36:03
    Temat: Re: Neostrada po niemiecku...
    Od: "owz" <o...@N...pl>

    Romuald Szcześniak o adresie r...@g...pl wypocił(a) w mękach:

    Nie od dziś wiadomo, że Polska jest krajem, w którym są najdroszże usługi
    telekomunikacyjne...

  • 3. Data: 2003-09-22 19:09:56
    Temat: Re[2]: Neostrada po niemiecku...
    Od: ~OutSideR~ <n...@o...NoSpaM.home.pl>

    Witam,

    W Twoim poscie datowanym 22 września 2003 (16:36:03) mozna przeczytac:
    o> | | http://nt.interia.pl/news?inf=428985
    o> | | Dwa megabity za 49 euro
    o> | | 22.09.2003 14:22
    o> | | Niemiecka firma Komtel od 1 paĽdziernika zaoferuje swoim abonentom
    o> | | dostęp przez ł?cza 2 mbit. Opłata instalacyjna wyniesie 99,95 euro,
    o> | | za? abonament miesięczny za korzystanie z ł?cza - 49 euro razem z
    o> | | MwST, czyli niemieckim VAT.Jest to cena porównywalna z
    o> | | czterokrotnie wolniejsz? Neostrad?

    o> Nie od dzi? wiadomo, że Polska jest krajem, w którym s? najdroszże usługi
    o> telekomunikacyjne...

    A nasze kochane wladze rzadzace chca nam wprowadzic jeszcze 22% vat na ta
    usluge ;) - tak w polsce zyc nie umierac ;)

    Andrzej Chabierski
    ~OutSideR~ mailto:n...@o...NoSpaM.home.pl

  • 4. Data: 2003-09-22 20:44:37
    Temat: Re: Re[2]: Neostrada po niemiecku...
    Od: "Ghost" <c...@p...onet.pl>

    > o> | | Niemiecka firma Komtel od 1 października zaoferuje swoim abonentom
    > o> | | dostęp przez łącza 2 mbit. Opłata instalacyjna wyniesie 99,95 euro,
    > o> | | zaś abonament miesięczny za korzystanie z łącza - 49 euro razem z
    > o> | | MwST, czyli niemieckim VAT.Jest to cena porównywalna z
    > o> | | czterokrotnie wolniejszą Neostradą
    >
    > o> Nie od dziś wiadomo, że Polska jest krajem, w którym są najdroszże
    usługi
    > o> telekomunikacyjne...

    Nie jest to jednak taka straszna rewelacja (nie wiem, czy 2 Mbps, to
    symetrycznie, czy niesymetrycznie), za porownywalna kwote moj kuzyn ze
    Szwecji ma od bonet-u 10 Mbps w dol, a bodajrze 640 kbps w gore.

    Pozdro,
    Ghost