  • Data: 2002-04-14 17:26:53
    Temat: Re: Neostrada - kilka pyta
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ROTFL
    >
    > no coz, widac ze nawet Ci sie niechcialo sprawdzic mojego hosta...

    jestes glupi czy tylko sie zgrywasz?

    nie jestes uzytkownikiem uslugi o nazwie "Neostrada" poniewaz nie ma w
    cenniku tpsa czegos takiego jak 256/256
    jest za to 256/64 i gdybys tak mial, moglbys sie nazywac uzytkoiwnikiem
    neostrady.
    W tej chwili masz poprostu lacze dsl z synchronicznycm transferem.

    poza tym, piszac "u mnie jest tak ze jezeli nic nie zaciagam to uplad
    dochodzi do 27 kb/s, wiec nie wiem o czym wy w ogole dyskutujecie, nie
    tylko
    ja tak mam, jeszcze paru znajomych."

    sams obie zaprzeczasz, bo my nie dyskutujemy o tym jakie ty masz
    niewydarzone lacze, tylko o tym ze miazdzaca wiekszosc uzytkownikow
    neostrady nie kreci se nic u tepsy i ma upload 64kbit.

    innymi slowy: idz zrywac kasztany mlodziencze