  • 11. Data: 2003-05-05 11:27:37
    Temat: Re: Neostrada - kilka pakietów?(obniżka)
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@f...onet.pl>

    > SDI -> Neo + - 159,43 z VATem :)
    No właśnie. A jak ktoś wskakuje prosto na Neo+?

    Pozdrawiam
    Jakub

  • 12. Data: 2003-05-05 14:04:48
    Od: "tk" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Metto" <m...@a...net> napisał w wiadomości
    > W "Komputer świecie" z 29.04 jest wywiad z w-ce prezesem zarzadu Tepsy,

    Musze Was zmartwic, promocja na zamiane SDI->Neo + za 159 brutto zakonczyla
    sie z dniem 30.04.2003

    pozdrawiam
    tk

  • 13. Data: 2003-05-07 07:18:18
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Sat, 3 May 2003 08:34:56 +0000 (UTC)
    "Metto" <m...@a...net> naskrobał(a):

    http://www.networld.pl/news/news.asp?m=35&id=55135
    http://www.telekomunikacja.pl/internet/co_nowego/neo
    strada_w_maju/

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 14. Data: 2003-05-08 10:16:32
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 3 Sierp wrote:

    > pewnie tak ale latwo sobie mozna wyobrazic taka sama cene za abo nie? :)

    Wyobrazić a ją płaćić, to mała różnica, nie? ;-)

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.1, OE-QuoteFix,

  • 15. Data: 2003-05-08 10:16:50
    Od: "tm" <e...@p...fm>

    "tk" <t...@o...pl> wrote in message

    > Musze Was zmartwic, promocja na zamiane SDI->Neo + za 159 brutto
    zakonczyla
    > sie z dniem 30.04.2003

    A ja widze taka pozycje w cenniku:
    http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=info&p1=cennik i nie wynika z tego, ze
    przejscie na Neo po tej cenie ma sie kiedykolwiek zakonczyc.

    tom

  • 16. Data: 2003-05-08 15:59:46
    Od: "tk" <t...@o...pl>

    > A ja widze taka pozycje w cenniku:
    > http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=info&p1=cennik i nie wynika z tego, ze
    > przejscie na Neo po tej cenie ma sie kiedykolwiek zakonczyc.

    zloz zamowienie na zamiane SDI-> Neostrada+ a zobaczysz jaki przyjdzie
    rachunek 149 czy 399

    pozdrawiam
    tk

  • 17. Data: 2003-05-09 07:07:06
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

    > zloz zamowienie na zamiane SDI-> Neostrada+ a zobaczysz jaki przyjdzie
    > rachunek 149 czy 399

    149

    --
    Mateusz (Amkacz) Belattaf _____ _____ | | _______ ____ ________