    From: MSZ <d...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Neostrada i wymiana routerow
    Date: Tue, 28 Jan 2003 21:13:37 +0000 (UTC)

    Dnia 2003-01-27 15:43, Użytkownik Przemyslaw Frasunek napisał:

    > A wczesniej tak bylo? Bo ja nie zauwazylem, przynajmniej nie u mnie.

    Nie wiem jak w Lublinie, ale mnie się kiedyś regularnie co 24 godziny
    zrywało PPP i pozwalało zalogować się ponowanie po 5-10 sekundach. O ile nie
    leżał akurat ich serwer autoryzacji...

    BTW, na moje oko on nie tyle padał kompletnie co się przeciążał i za wolno
    odpowiadał. Pod Linuxem pppd+rs-pppoe dłużej czeka na odpowiedź i czasami
    się logowało, po przebootowaniu do windozy znów kicha, Linux - działa...

    --
    M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl

    Well... really... who's to say that mankind wouldn't be better
    off if a few thousand people I personally consider too annoying
    to exist happen to die loud, flashy, painful deaths along the way?
    (Jordan, EN)