  • 11. Data: 2004-09-09 22:50:48
    Temat: Re: Neostrada i 22%vat czy cena pozostanie bez zmian ??
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia czw, 09 wrz 2004 o 15:49 GMT, uzytkownik Jakub Zukowski napisał(a):

    > Witam,
    > Zgadza sie, tylko nie jestem pewien czy aby tp "byla w stanie" obnizyc cene
    > neostady o 12,98 PLN...

    Teraz koncowy klient jest zwolniony z vatu, czyli operator nie moze go
    sobie odliczyc. Po zapowiadanych zmianach, bedzie mogl odliczyc. Czy
    aby na pewno koszty dla tp wzrosna o 22%, jezeli utrzymaja cene brutto
    na poziomie 59zl?

    --
    Carlos
    |*archiwum grupy(apn)* *wyszukiwarka*|

  • 12. Data: 2004-09-10 04:50:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    gtk@adm napisał(a):

    [...]

    > Teraz koncowy klient jest zwolniony z vatu, czyli operator nie moze go
    > sobie odliczyc. Po zapowiadanych zmianach, bedzie mogl odliczyc.

    Odlicza sie VAT, ktory placisz a nie ktory Tobie placa :P

    j.

  • 13. Data: 2004-09-10 05:13:25
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    januszek wrote:

    > Odlicza sie VAT, ktory placisz a nie ktory Tobie placa :P

    i dodatkowo bedzie trzeba placic do US VAT 22% od sprzedazy :-).
    --
    VoMi7

  • 14. Data: 2004-09-10 08:21:45
    Od: gelerth <gelerth@n0spam_op.pl>

    januszek wrote:

    > przyciaga im klientow masowo. Skoro juz maja mozliwosci
    > techniczne to pewnie beda szli w masowe instalacje. Mysle,
    > ze wzrost ceny o 22% skutecznie te kolejki rozladuje, mysle
    > tez ze TP zdaje sobie z tego sprawe ;)

    VAT jest podatkiem placonym przez uzytkownika koncowego. Umowy z TPSA sa
    w cenach netto. TPSA stracila kilkadziesiat mln zl na majowym zwolnieniu
    internetu z VAT. Umowa podpisywana jest na czas okreslony, w stawkach
    wyrazonych w cenach netto.

    Mysle ze kazdy potrafi sobie odpowiedzec co sie stanie z cena - wzrosnie
    o 22%.

  • 15. Data: 2004-09-10 09:19:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    gelerth napisał(a):

    > VAT jest podatkiem placonym przez uzytkownika koncowego. Umowy z TPSA sa
    > w cenach netto.

    Nie mialem na mysli juz zlapanych userow tylko nowych, do ktorych
    miala by byc kierowana taka promocja.

    j.

  • 16. Data: 2004-09-10 18:24:32
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    Dnia 10-09-2004 gelerth pisze do nas:

> [...]
    > w cenach netto. TPSA stracila kilkadziesiat mln zl na majowym zwolnieniu
    > internetu z VAT. Umowa podpisywana jest na czas okreslony, w stawkach

    Ale IMHO te ceny 59 zł, 99 zł i 149 zł zbyt ładnie wyglądają aby się ich
    pozbyć z powodu wprowadzenia VAT. Dobra cena jest takim samym elementem
    reklamy jak spoty reklamowe w TV czy bilboardy na mieście.
    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: mariuszr.post@pl |
    | Sztuka życia - to umieć cieszyć się małym szczęściem.|

  • 17. Data: 2004-09-13 11:34:21
    Od: gelerth <gelerth@n0spam_op.pl>

    MariuszR wrote:

    > Ale IMHO te ceny 59 zł, 99 zł i 149 zł zbyt ładnie wyglądają aby się ich
    > pozbyć z powodu wprowadzenia VAT. Dobra cena jest takim samym elementem
    > reklamy jak spoty reklamowe w TV czy bilboardy na mieście.

    59* 99* 149*

    *podane ceny sa cenami netto

    i jest ladnie.

  • 18. Data: 2004-09-13 17:25:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    gelerth <gelerth@n0spam_op.pl> writes:

    > 59* 99* 149*
    >
    > *podane ceny sa cenami netto
    >
    > i jest ladnie.

    Nie ma czegos takiego jak cena netto. 8-) Jest cena detaliczna,
    zawierajaca oczywiscie wszelkie podatki i taka wlasnie cena _musi_ byc
    uzyta w wywieszce sklepowej czy w reklamie. To jest wymog prawny.

    MJ

  • 19. Data: 2004-09-13 18:08:33
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <2...@c...fuw.edu.pl>
    Michal Jankowski napisał(a):
    > Nie ma czegos takiego jak cena netto. 8-) Jest cena detaliczna,
    > zawierajaca oczywiscie wszelkie podatki i taka wlasnie cena _musi_ byc
    > uzyta w wywieszce sklepowej czy w reklamie. To jest wymog prawny.
    Może i tak, ale pisanie 1000+22%VAT jest nagminne, przynajmniej jeśli chodzi o
    reklamy.

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 20. Data: 2004-09-13 21:44:17
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Nie ma czegos takiego jak cena netto. 8-) Jest cena detaliczna,
    > zawierajaca oczywiscie wszelkie podatki i taka wlasnie cena _musi_ byc
    > uzyta w wywieszce sklepowej czy w reklamie. To jest wymog prawny.

    To Ci dopisza drobna czcionka, do gory nogami i na odwrocie plakatu ceny
    detaliczne. A wyeksponowane beda ceny netto. Malo to takich reklam?

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl