  • 11. Data: 2005-04-02 11:44:25
    Temat: Re: Neostrada bez ograniczeń prędkości
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Adam Wysocki napisał(a):

    > No jak nie ;)

    Bo tak! ;-)

    > Nie odbieraj innym tej przyjemności :>

    Nie nadużywaj magicznej daty :-P

    > Tak z ciekawości - czego dotyczy?

    teoretycznie - lokalizacji.

    M.

  • 12. Data: 2005-04-02 17:55:05
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Bo tak! ;-)

    Chyba że tak ;>

    > Nie nadużywaj magicznej daty :-P

    Tego dnia ufam tylko cronowi ;> (C) futszaK

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    Na tej grupie nie ma działu download (C) Dziadek Tooman @ apcoh 2002

  • 13. Data: 2005-04-08 07:37:02
    Od: futszaK - osobowość socjoapatyczna <f...@p...pl>

    Sat, 2 Apr 2005 17:55:05 +0000 (UTC), użyszkodnik
    g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki) napisał:

    > Tego dnia ufam tylko cronowi ;> (C) futszaK

    niestety wylacznie na maszynach na ktorych mam wylacznie root-a :>

    --
    http://czarne.net/sat.txt <- Internet za 70zl/mies w dowolnym miejscu