  • 21. Data: 2002-08-02 19:20:07
    Temat: Re: Neostrada+.Ratunku!!
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Tue, 30 Jul 2002 15:35:23 +0000 (UTC), "Zbyszek"
    <z...@p...onet.pl> wrote:

    >jestem
    >komputery(brat
    >No bo w naszym biednym kraju niemozliwe jest aby ktos mial 3 komputery w
    >domu, wiec on na pewno udostepnia je poza lokal. Nawet mimo tego, ze jak
    >wspomnial sa to komputery nalezace do rodzenstwa, co sugeruje iz mieszkaja
    >razem. :>>

    oj przesadzasz

    kolejny co sie przepisow boi bardziej niz powinien

    przepis ten jest ustawiony na zas, zeby nie bylo przypadkow
    udostepniania neostrady na calym osiedlu, poreszta dla takich ludzi
    istynieje niewiele drozsza (znaczy w granicach akceptowalbtych przez
    normalnego czlowieka) wersja sprzedawana przez TPSA pod handlowa nazwa
    DSL gdzie w regulaminie nie ma NIC o udostepnianiu.

    jesli Ty masz domowa siec to nawet Neostrade mozesz sobie dzielic

    --
    futszaK
    MSISDN 504213565 POTS (59)8339018

  • 22. Data: 2002-08-02 19:20:56
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, Tomek Lipski <T...@t...nie.ma.ecl.pl> wrote:

    >On Thu, 1 Aug 2002 19:08:09 +0000 (UTC)
    >Szymon Sokó? <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:
    >
    >[ciach]
    >To naprawde straszne utrudnienie.

    Dla niektórych ludzi jest - ten człowiek masquerading miał na Windows 2000...

    --
    Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland. O

  • 23. Data: 2002-08-05 17:15:44
    Od: "Olek" <o...@p...onet.pl>

    Pewnego razu Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>
    napisał:

    > No, problem jest... bo nie działa :-> Tak przynajmniej słyszałem od
    > znajomego, który sobie Neostradę+ zafundował w firmie. Konkretnie,
    > wszystko wskazuje na to, że TPSA tnie wysokie (>60k) porty, na
    > których zazwyczaj jest robiony masquerading...

    To chyba nie jest prawda lub tylko pojedynczy przypadek.
    Freesco z obsługą pppoE maskuje właśnie na tym zakresie
    i ludziom działa. Szczegóły na grupie
    --
    Olek =============================
    W nagłówku jest adres antyspamowy.

  • 24. Data: 2002-08-06 20:13:55
    Od: Jacek Serwatynski <t...@t...eu.org>

    In article <ailtoo$el0$1@news.onet.pl>, Olek wrote:
    > Pewnego razu Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    > To chyba nie jest prawda lub tylko pojedynczy przypadek.
    > Freesco z obsługą pppoE maskuje właśnie na tym zakresie
    > i ludziom działa. Szczegóły na grupie

    Nie ma to nic wspolnego z przycinaniem portow przez tepse. Poprostu trzeba
    zmniejszyc wartosc MTU np do 1492 i klienci juz moga bez problemow korzystac
    z netu

    --
    Pozdr. Jacek