  • Data: 2003-12-31 09:32:22
    Temat: Re: Neo - nie dzialaja niektore polaczenia
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Małachowski wrote:
    > I do tego zmierzałem. Skoro już wiemy, że nie istnieje usługa, która
    > zapewnia dostęp do wszystkich zasobów Internetu, to wprowadzasz tutaj
    > dodatkowe kryterium rozstrzygające: miarę skali zjawiska.
    >
    > Kto jednak i w jaki sposób określi ową miarę skali oraz kto zadecyduje,
    > w którym miejscu usługa jest jeszcze do przyjęcia, a w którym już nie
    > do przyjęcia?

    Powołany przez sąd biegły z własnej wiedzy i praktyki a zadecyduje sąd.
    A my możemy mieć niezły ubaw czytając uzasadnienie wyroku.

    Co absolutnie nie zmienia tego, że klienci mają podstawę do roszczeń
    wobec TPSA.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-