  • Data: 2003-12-20 01:25:38
    Temat: Re: Neo 83.x.x.x
    Od: "Adam" <a...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik szanze <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0...@p...pl...

    > wiesz jesli ktos nie uzywal BSD to moze nie wie co to jest, ja akurat
    wiem,
    > tylko przeczytaj post wyzej, nie ma supportu dla Linuxa

    hmmm, dyskryminacja ? wspieranie monopolu ? faszysci ? ;-)

    sory, ale to bez sensu ... skoro cos z czyms dziala to czemu nie ma supportu
    ? chyba ze na pudelkach bedzie napis ze usluga przeznaczona tylko dla
    jednego slusznego systemu ?
    ciekawe ... moze polpak tez za troche bedzie mial restrykcje ? dziala tylko
    z routerem marki takiej i takiej typu takiego a serwer www moze byc tylko
    taki i taki ?

    doprawdy ... pojac nie moge ...

    Adam