  • 11. Data: 2023-04-21 23:36:57
    Temat: Re: Nawigacja na Androida - którą polecacie?
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 21.04.2023 o 22:41, Adam pisze:

    > Ja natomiast z płatnych polecałbym AutoMapę.

    > Jest bezpłatna wersja, działająca bodajże przez tydzień:
    > https://www.automapa.pl/nawigacja/pobierz
    > później można wykupić abonament

    Sprawdzę przez jaki okres można używać za darmo i dopasuję
    do wolnego czasu żeby popróbować.
    Poszukam także informacji jaki abonament i za ile można wykupić.
    MapaMap też nie była darmowa.

    > krótki opis:
    > https://www.automapa.pl/nawigacja/poznaj
    >
    > inny opis:
    > https://auto-blog.pl/automapa-za-darmo-pelna-wersja-
    do-pobrania/

    > forum, niestety, już dogorywające, ale można zadawać pytania:
    > https://pdaclub.pl/forum/automapa/

    Zajrzę na te strony.

    Dziekuję i pozdrawiam
    Ewa

  • 12. Data: 2023-04-21 23:54:55
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.04.2023 o 22:49, Adam pisze:

    > Są setki zgłoszeń o błędach Google Maps.
    > Mnóstwo zgłoszeń o błędach w nawigacji - np ktoś chciał jechać na Jana
    > Pawła II w Warszawie, a GM ciągnęło na Jana Pawła II w Wesołej, bo to też
    > Warszawa. Podobnie w Trójmieście czy aglomeracjach śląskich.
    > Albo ciągnęła w krzaczory, bo numerację sobie wyliczała dzieląc drogę na
    > równe odcinki - ale tu już na szczęście jest lepiej.
    > W porównaniu z innymi nawigacjami nie jest w stanie podać dokładnego czasu
    > dojazdu, zdarza się jej głupieć przy korkach albo daje objazd jak już
    > samochód utkwił w korku.

    To się nazywa "zły dotyk". Najgorsze w tym jest to, że użytkownik
    oczekuje...inteligencji od smartfona. Wiele razy GM chciała wyprowadzić
    mnie " w pole" a okazało się, że źle "zapytałem". Zawsze sprawdzam cel
    po wybraniu. Co do czasu dojazdu czy korków, cokolwiek, związane jest to
    przede wszystkim z...jakością Internetu w danym miejscu czy
    nawet...starością telefonu. Im starszy, tym większe opóźnienia do tego
    stopnia, że można przejechać "zjazd" bo GM poinformuje "po fakcie" :)

    Rewelacją GM jest możliwość podania miejsca w sensie " dworzec kolejowy"
    czy najbliższa Biedronka albo nazwisko lekarza...w każdym razie, nic
    związanego z nazwą ulicy i potrafi idealnie wskazać miejsce docelowe.
    Nie pamiętam kiedy coś wpisywałem, zawsze używam głosu. Działa
    natychmiast bez dotykania smartfona. GM nie jest "dla debili" jednak :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2023-04-22 03:08:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-04-2023 o 20:40, Ewa pisze:
> [...]

    Nie łżyj znowu, pisałem o ostrzeganiu przed suszarkami...

    > Natomiast wiem, że teraz nawigacje potrafią dużo więcej, ale wymieniłam
    > to co jest dla mnie najważniejsze.

    Spróbujesz czegoś lepszego, to priorytety się zmienią.

    > Przy okazji, co myślicie o Google Maps? Ktoś używa?

    Cały świat?

  • 14. Data: 2023-04-22 08:13:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Znów ta trolica...
    "Dzień dobry! Chciałam uprzejmie zapytać, której tabliczki mnożenia polecacie. Za
    odpowiedzi z góry dziękuję"

    -----

  • 15. Data: 2023-04-22 09:25:51
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.04.2023 o 03:08, Cavallino pisze:

    > Nie łżyj znowu, pisałem o ostrzeganiu przed suszarkami...

    No to "Rysiek"
    :]https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.n
    aviexpert.rysiek

    Ostrzega przed suszarkami i jest darmowy.

    Czyli jednak łżesz jak bura suka, jak zwykle z resztą :)
    Nic nowego, manipulancie :]
    CBDU

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 16. Data: 2023-04-22 10:41:11
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 22.04.2023 o 08:13, ąćęłńóśźż pisze:
    > Znów ta trolica...
    > "Dzień dobry! Chciałam uprzejmie zapytać, której tabliczki mnożenia
    > polecacie. Za odpowiedzi z góry dziękuję"
    >

    > -----

    Widzę, że robisz postępy, bo jeszcze jakiś czas temu wmawiałeś
    wszystkim, że jestem facetem, Adamem, czy coś takiego.
    Wiem, że leczenie mózgu długo trwa, ale może masz szanse.

    Ewa

  • 17. Data: 2023-04-22 11:07:42
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.04.2023 o 10:41, Ewa pisze:

    > Widzę, że robisz postępy, bo jeszcze jakiś czas temu wmawiałeś
    > wszystkim, że jestem facetem, Adamem, czy coś takiego.
    > Wiem, że leczenie mózgu długo trwa, ale może masz szanse.

    Nie robi postępów. Od lat, pomimo uwag, odpowiada NAD tekstem cytowanym.
    Na wszystkich grupach mam go zablokowanego, podobnie jak większość
    użytkowników news. Jak ktoś robi komuś na złość, to się go omija i
    blokuje :) Nie mam sensu żadna dyskusja.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 18. Data: 2023-04-22 17:06:55
    Od: Ewa <E...@c...com>

    > Kłamiesz, jak zwykle. Here WeGo ostrzega przed przekroczeniem prędkości,
    > jest darmowa i nawet działa offline :]
    > https://play.google.com/store/search?q=here+we+go&c=
    apps
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.he
    re.app.wego

    > ...dodatkowo ładnie z przeglądarki na PC idzie sobie planować trasę, czy
    > przeglądać zapiski, oczywiście po zalogowaniu i utworzeniu darmowego konta.

    Moje przeglądanie i docelowy wybór nawigacji chcę zacząć od Here WeGo.
    Zainstalowałam Here WeGo i Here WeGo Beta. Jakiś opis najczęściej
    używanych funkcji znacznie skróciłby czas na ogólne zapoznanie się
    z tym programem. Metoda prób i błędów jest zawsze najdłuższa.

    W internecie znalazłam tylko adres
    https://www.sir-apfelot.de/pl/tu-idziemy-instrukcja-
    24929/
    ale kliknięcie kończy się wyświetleniem błędu.

    Jeśli ktoś ma namiar na instrukcję/opis tego programu, bardzo proszę
    o podanie adresu. Instrukcja może być po polsku lub po angielsku.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 19. Data: 2023-04-22 18:50:47
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > No to "Rysiek"
    > :]https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.n
    aviexpert.rysiek

    > Ostrzega przed suszarkami i jest darmowy.

    Ja używam Google Maps razem z Ryśkiem działającym w tle. Ostrzeganie
    przed patrolami jest przydatne, ale najbardziej przydaje mi się stałe
    wyświetlanie dopuszczalnej prędkości i dwustopniowe ostrzeganie o jej
    przekroczeniu.
    No i oczywiście dokładne informacje o fotoradarach wraz z rejestrowaną
    prędkością.

    --
    -
    Akarm

  • 20. Data: 2023-04-22 19:30:02
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 22.04.2023 o 18:50, Akarm pisze:

> [...]
    > przed patrolami jest przydatne, ale najbardziej przydaje mi się stałe
    > wyświetlanie dopuszczalnej prędkości i dwustopniowe ostrzeganie o jej

    Stałe wyświetlanie dopuszczalnej prędkości jest lepsze niż tylko
    wyświetlanie przy przekroczeniu, ale i tak sygnał dźwiękowy jest
    najlepszy.
    Na czym polega dwustopniowe ostrzeganie o przekroczeniu prędkości?

    Czy Rysiek to to samo co NaviExpert? Na moim smartfonie, na liście
    programów do zainstalowania, są oba.

    Jak można używać jedną nawigację w tle innej? Na przykład, jak piszesz,
    Ryśka w tle Google Maps?

    > No i oczywiście dokładne informacje o fotoradarach wraz z rejestrowaną
    > prędkością.

    Gdzie i jaka prędkość jest rejestrowana?

    Pozdrawiam
    Ewa