  • 101. Data: 2017-08-14 01:16:02
    Temat: Re: Nawigacja WinCE
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 29.07.2017 o 08:14, Cavallino pisze:

    > A ja wręcz przeciwnie.
    > Byłem na kilkunastodniowym wyjeździe do Włoch i miałem problemy z gps-em.
    > Jako że podejrzewałem że winny może być program (I-go), to we Włoszech
    > ściągnąłem Sygica, jako alternatywę.
    > Oprócz tego sprawdzałem Google Maps.
    >
    > Sygic okazał się najgorszą nawigacją z tych trzech, z najmniej aktualną
    > mapą, dużo mniej przyjazną w obsłudze od I-go, zresztą od GM też.

    nie mam porównania z iGo, bo całkowicie mnie zniechęciło. Może akurat
    trafiłeś na czas tuż przed aktualizacją map, stąd ich nieaktualność? O
    aktualności iGo też można przeczytać wiele złych opinii.
    A Igo zniechęciło mnie z jednego powodu: wszedłem na stronę producenta -
    brak informacji o cenach. Zainstalowałem apkę, wszedłem do jej sklepu -
    a tam tylko wersje próbne za free. To co - dopiero po 7 dniach mogę się
    dowiedzieć jaka jest cena produktu? Dla mnie to nie jest podejście, ja
    nie chcę testować nawigacji za 1000zł ani za 100zł miesięcznie (bo mnie
    na nie nie stać), a ta nie wiem ile kosztuje - już nawet nie chcę
    wiedzieć, bo wydawca mnie do tego wystarczająco zniechęcił. Jakby
    napisali ile to kosztuje to być może bym przetestował, a tak to mi się
    kojarzą tylko z naciągaczami - bo tak właśnie naciągacze działają (kup
    pan super odkurzacz albo 3 garnki za 4000zł...)

    Łukasz

  • 102. Data: 2017-08-14 08:01:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-08-2017 o 01:16, ddddddddddddd pisze:

    > nie mam porównania z iGo, bo całkowicie mnie zniechęciło. Może akurat
    > trafiłeś na czas tuż przed aktualizacją map, stąd ich nieaktualność? O
    > aktualności iGo też można przeczytać wiele złych opinii.

    Aktualność I-go jest taka jak sobie ściągniesz.

    > A Igo zniechęciło mnie z jednego powodu: wszedłem na stronę producenta -
    > brak informacji o cenach.

    Oni wiedzą,że nikt tego nie kupuje, tylko wszyscy piracą.
    Co akurat jest banalnie proste.
    Nastawiają się chyba tylko na rynek gotowych urządzeń.

  • 103. Data: 2017-08-14 09:12:23
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 14.08.2017 o 07:01, Cavallino pisze:

    > Oni wiedzą,że nikt tego nie kupuje, tylko wszyscy piracą.
    > Co akurat jest banalnie proste.
    > Nastawiają się chyba tylko na rynek gotowych urządzeń.

    no widzisz, a potencjalnie stracili klienta, bo piracić mi się nie chce,
    a za kwotę jednorazową (nie jakiś abonament) to bym kupił

    Łukasz

  • 104. Data: 2017-08-14 10:01:34
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-08-2017 o 09:12, ddddddddddddd pisze:

    > no widzisz, a potencjalnie stracili klienta, bo piracić mi się nie chce,
    > a za kwotę jednorazową (nie jakiś abonament) to bym kupił

    Wchodzisz na forum, ściągasz gotowca, kopiujesz na kartę i masz równie
    łatwo jak wersja płatna....

  • 105. Data: 2017-08-14 11:40:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    >PS. Taka informacja ciekawa:
    >"NaviExpert pokazuje trasę alternatywną w czasie jazdy"
    >http://www.psur.pl/w.aspx?id=372

    Trzeba skrecic w nowa trase, zeby pokazal ?
    Troche glupio, a jak to autostrada i nie da sie zawrocic ?

    J.

  • 106. Data: 2017-08-14 12:25:59
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 13 Aug 2017 23:22:17 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >PS. Taka informacja ciekawa:
    >"NaviExpert pokazuje trasę alternatywną w czasie jazdy"
    >http://www.psur.pl/w.aspx?id=372

    Tylko na ptaka mi trasa alternatywna +15 minut -1km? Albo +4 minuty +4
    kilometry?
    A takie często też pokazuje.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 107. Data: 2017-08-14 13:26:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    Moze tamta trase lubisz, a tu wiesz, ze tylko 15 minut stracisz :-)

    >Albo +4 minuty +4 kilometry?

    A tu juz sie mozna zastanowic co wazniejsze, 3zl czy 4 minuty :-)

    >A takie często też pokazuje.

    Zrozumiale, ze powinien prowadzic po najlepszej trasie, wiec kazda
    alternatywa powinna sie wydawac gorsza :-)

    J.

  • 108. Data: 2017-08-14 22:24:55
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 14.08.2017 o 09:01, Cavallino pisze:

    > Wchodzisz na forum, ściągasz gotowca, kopiujesz na kartę i masz równie
    > łatwo jak wersja płatna....

    ale trafic pewnie nie działa, a to główna funkcja która mnie interesuje

    Łukasz

  • 109. Data: 2017-08-15 06:59:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-08-2017 o 22:24, ddddddddddddd pisze:

    > ale trafic pewnie nie działa, a to główna funkcja która mnie interesuje

    Oczywiście że działa.
    Właśnie w sobotę pomógł mi ominąć megakorek na S3 w Gorzowie, mam
    nadzieję że dzisiaj zrobi podobnie.