  • 1. Data: 2011-10-09 21:37:01
    Temat: Navi i kamera w smartofonie
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Zastanawiam się nad rozwiazaniem, które oszczędziłoby miejsce w
    samochodzie - smartfon z GPS, z nawigacją i softem do nagrywania jako
    rejestrator trasy (czyli nagrywa np. w pięciominutowych kawałkach i
    nadpisuje najstarsze).
    Istnieje coś takiego? (to znaczy, że nawigacje na smartfony istnieją to
    wiem, ale z videorejestratorem się nie spotkałem). Ktoś podpowie? Nie
    wygooglałem niczego sensownego.

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2011-10-09 22:42:51
    Temat: Re: Navi i kamera w smartofonie
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-09 23:37, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > Istnieje coś takiego? (to znaczy, że nawigacje na smartfony istnieją to
    > wiem, ale z videorejestratorem się nie spotkałem). Ktoś podpowie? Nie

    tak istnieje, pare watkow wczesniej byl taki watek i padla odpowiedz

    --
    pozdr
    Adam (AL)