  • 21. Data: 2013-09-02 12:55:11
    Temat: Re: Navi do osobówki, raz, dobrze i zapomnieć
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 02.09.2013 12:00, Ergie pisze:

    >Co to znaczy 'stabilność w długich trasach'?
    >Na trasach typu 400-500km używałem w te wakacje bez problemu.
    >Inna rzecz, że przy dłuższych trasach to ja wole sam postawić ze 2-3
    >punkty pośrednie, bo tu chce coś zwiedzić, tu gdzieś zajechać, tu
    >wolę własny skrócik... Ale trasę typu Warszawa-Hel wyznaczyło bez
    >punktów pośrednich też poprawnie.

    Mialo byc na dlugich :-)

    bierzemy trase z Ustrzyk Gornych do Swinoujscia, no to wyznacza przez
    Radom, A2, S3.
    W porzadku, 1106km, 13:20.

    Ale dokladamy jeden punkt posredni na pod wroclawiem na A4 ... i
    wychodzi 1046km, 12:39.
    To czemu mapsource znalazl ta pierwsza trase ?

    Po przelaczeniu na stara GPmape wyszlo 1008km i 11:58, i to tez jest
    bardzo ciekawe :-)

    J.

  • 22. Data: 2013-09-02 12:58:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał
    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    >Nokia ostatnio dość intensywnie poprawia jakość swoich map, więc ten
    >problem powoli znika

    No nie wiem, ja z tego rzadko korzystam bo sie do d* nadaje, ale jak
    sie raz nacialem nad S11 pod Poznaniem, tak ciagle widze ze nie
    potrafia zrobic dobrze :-)

    J.

  • 23. Data: 2013-09-02 13:13:26
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-09-01 22:30, J.F. pisze:

    > Ale to akurat z sensem i Niemcy tak jezdza, Polacy zreszta podobnie
    > :-)
    To jest element kultury jazdy :) - ale w sytuacji jazdy prosto główną
    dziewczę w moim Navigonie zachowuje się bardzo nietypowo - milczy! I co
    już zupełnie niekobieco potrafi to robić przez setki km...

    Nie zapłacili to nie mają...

    > No coz, mapy innych krajow traktuja pewnie podobnie jak zagraniczne
    > programy mape Polski - byle jak :-)
    Porównując z Navigonem (mapy Navteq) - AM ma obrysy budynków i bardziej
    szczegółowe adresy...

    > Nawigacja Nokii wcale nie jest darmowa, bo trzeba za telefon Nokii
    > zaplacic.

    > A bledy - proponuje spojrzec na Poznan - najpierw S11 byla na mapie w
    > calosci, mimo ze kawalka nawet nie rozpoczeli, teraz jak poprawili, to
    > skasowali jeden wybudowany odcinek.
    Każda mapa ma błędy - Navteq w Krakowie nie może uwierzyć w całkowicie
    ślepą 4 pasmową ulicę (hucznie otwarta na wybory i z zakazem ruchu...)
    Próbował mnie też prowadzić A1 z Włocławka do Torunia...

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 24. Data: 2013-09-02 13:27:54
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-01 21:49, Axel pisze:

    > Używam AM od dobrych kilku lat i byłem zadowolony, ale po ostatnich 3
    > tygodniach używania AM Europe w Niemczech -zmieniłem zdanie. Gdyby to
    > był darmowy program - mógłbym zaakceptować niedoróbki i mnóstwo błędów,
    > ale do cholery za co płacę co roku? W okolicach Frankfurtu - mnóstwo
    (...)

    Hy, hy, hy - pisałem już o tym. Taki mały dodatek do fatalnego
    interfejsu :P

  • 25. Data: 2013-09-02 14:00:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 02 Sep 2013 13:13:26 +0200, w <l01rs5$gi7$1@dont-email.me>, ZIWK
    <w...@o...pl> napisał(-a):

    > Każda mapa ma błędy - Navteq w Krakowie nie może uwierzyć w całkowicie
    > ślepą 4 pasmową ulicę (hucznie otwarta na wybory i z zakazem ruchu...)
    > Próbował mnie też prowadzić A1 z Włocławka do Torunia...

    Igo?

  • 26. Data: 2013-09-02 14:01:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 31 Aug 2013 22:46:57 +0200, w <kvtknj$clk$1@news.dialog.net.pl>, "Irek N."
    <j...@t...tajny.jest> napisał(-a):

    Odnośnie tematu to nie ma takiej, uwierz :).

  • 27. Data: 2013-09-02 15:06:56
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-09-02 14:00, r...@k...pl pisze:

    > Igo?
    Navigon, ale kupują may u tego samego dostawcy (Navteq)

  • 28. Data: 2013-09-02 15:39:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pwz" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-09-01 23:17, _Michał pisze:

    >Ale mapy Googla można sobie pobrać offline (np. w darmowym hotspocie)

    Na jakis wiekszy obszar ?

    >jechać tylko przy włączonym GPS-ie. Tak przejechałem w ostatnie
    >wakacje 4k km... Poza tym coraz więcej punktów (restauracji, stacji
    >benzynowych itp.) oferuje free WiFi.

    Niestety - wydaje mi sie ze Niemczech to coraz mniej.

    J.

  • 29. Data: 2013-09-02 17:41:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Navigon, ale kupują may u tego samego dostawcy (Navteq)

    Igo może mieć 3 typy map, więc tylko masochista kupowałbym z I-go
    badziewnego Navteqa.

  • 30. Data: 2013-09-02 19:13:33
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Przeczytałem wszystkie (do tej pory) posty i już zupełnie nie wiem co kupić.
    Jarek ma rację, miałem na uwadze przede wszystkim EU i święty spokój,
    ale widzę że łatwo nie będzie.
    Garmin wydaje mi się drogi, szczególnie jak czytam, że niekoniecznie
    dobry (choć EU trochę chwalicie).

    Kurcze, ale mi brakuje dłubania w sprzętach, instalowania/testowania
    czegokolwiek. Wydawało mi się, że odpuściłem tego typu zabawy, ale w
    przypadku navi aż się prosi o własne doświadczenia.

    Padam na ryjek, jutro przeczytam uważniej, może zdecyduję, a na razie
    THX wszystkim za uwagi.

    Irek.N.